akelbo Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Ubisoft ønsker oss velkommen til Montana.Far Cry 5-teaser hinter til spillets setting Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Håper settingen vil føles litt mer riktig denne gangen. Himalaya føltes feil og steinalderen føltes helt totalt og så fullstendig feil som det kunne fått blitt. 3 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 (endret) Jeg fikk en creepy vibe fra denne traileren....kanskje en slags gal cult eller noe, eller noe med zombies...ikke noe jeg håper men jeg fikk den feelingen...spennende ihvertfall Endret 23. mai 2017 av New77Era Lenke til kommentar
FreezingOasis Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Det her var faktisk skummelt. Blir nok noe som innebærer Rednecks og innavl. Kan bli bra! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Rått! Gleder meg! Når er antatt release? I år håper jeg :pray: Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Release er så langt kun satt til "i løpet av de neste 12 månedene"... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Mer realistisk med en haug med tungt bevæpnæ galninger i Montana enn i Himalaya. Så dette kan bli ok. Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Dette blir spennende. Håper på en True Detective-aktig krimhistorie, men det blir nok en "rednecks kidnapper folk og utsetter den for jævlige ting"-historie. 2 Lenke til kommentar
Plump Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 En litt annen setting ønskes jo alltid velkommen, men er det nok? Jeg håper at de endrer litt på dynamikken i spillet. Forrige spill var for meg en nedtur. Det er fint at man kan utforske store områder, men hva fikk man igjen for det? Fiendene var de samme hele tiden og ikke særlig krevende. I tillegg var våpensystemet ekstremt lite spennende og variert, og oppdragene kjedelige. Endte opp med at man droppet å nøytralisere campene kun for å få litt mer action i spillet. Ganske trist. Siste kule Farcry opplevelse var når man brant ned hasjplantasjen i Farcry 3 til musikk. Det er kanskje fordi jeg er spiller på pc at jeg føler utfordringene uteble, men for meg ble det labre greier. Første farcry spillet var en milepæl i fps-spillhistorien. Når du trodde spillet var over startet det morsomste. I tillegg var det faktisk til tider krevende. Føler at de undervurderer sitt publikum når de egentlig ikke produserer noe nytt, men kun endrer miljø. Det gjenstår å se. Sikkert mange som er uenige med meg her Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Den ene DLC'en til FC4 var jo sykt vanskelig. Man skulle rømme fra et fengsel og startet med null/våpen utstyr. Ble man drept så måtte man begynne på nytt. I tillegg hadde man en tidsbegrensning som gjorde det helt latterlig vanskelig. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Siste kule Farcry opplevelse var når man brant ned hasjplantasjen i Farcry 3 til musikk. Make it bun dem Det kom så ut av ingenting, drev og cruisa gjennom spillet med temmelig monotone oppdrag før man plutselig befant seg i dette her. Husker gåsehuden og pulsen kom, den musikken til det oppdraget gjorde hele spillet for meg. 3 Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Ah, Ubisoft som produserer spill på samlebånd og presenterer det i finansrapporter. Hvor ble det av iveren etter å lage spill hos de? Det er jo kun business. Totalt uinteressant. Far Cry 2 og til dels 3 var kult, etter det har melkekua ødelagt alt. Lenke til kommentar
arcaders Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Jaja, da ble det ikke noe gjensyn med Vaas Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Koste meg veldig med FarCry4. Eneste spillet jeg har en platinum trofé til Så spent på hvordan dette blir. Artig med han som slår hode til en kar i klokketårnet da.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Ah, Ubisoft som produserer spill på samlebånd og presenterer det i finansrapporter. Hvor ble det av iveren etter å lage spill hos de? Det er jo kun business. Totalt uinteressant. Far Cry 2 og til dels 3 var kult, etter det har melkekua ødelagt alt. Tja, de gjør nå noe riktig, for de selger som hakka møkk. Lenge siden jeg var veldig interessert i noe fra Ubisoft, men de gir tydeligvis fansen det de vil ha. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Montana virker litt kjederlig synes jeg, har alltid likt farcry sine kart og hadde håpet på noe mer spennende enn montana. Australia, Vietnam eller Karibia kunne vært langt artigere lokasjoner. Kommer nok til å kjøpe uansett da jeg spiller Farcry spillene for historie/setting og ikke gameplay, men er litt skeptisk til hvor mye interessante omgivelser man finner i Montana. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Montana virker litt kjederlig synes jeg, har alltid likt farcry sine kart og hadde håpet på noe mer spennende enn montana. Australia, Vietnam eller Karibia kunne vært langt artigere lokasjoner. Kommer nok til å kjøpe uansett da jeg spiller Farcry spillene for historie/setting og ikke gameplay, men er litt skeptisk til hvor mye interessante omgivelser man finner i Montana. Flat mark med snø, flat mark uten snø, fjell med trær, fjell uten trær. Hva mer ønsker du deg? FarCry 3 var: tropisk øy og tropisk øy. FarCry4 var fjell og fjell. Så Montana har langt mer variert landskap. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Så Montana har langt mer variert landskap. Jeg sa ikke variert, jeg sa interessant Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Ah, Ubisoft som produserer spill på samlebånd og presenterer det i finansrapporter. Hvor ble det av iveren etter å lage spill hos de? Det er jo kun business. Totalt uinteressant. Far Cry 2 og til dels 3 var kult, etter det har melkekua ødelagt alt. Tja, de gjør nå noe riktig, for de selger som hakka møkk. Lenge siden jeg var veldig interessert i noe fra Ubisoft, men de gir tydeligvis fansen det de vil ha. Joda. Paradise Hotel har plenty av seere også, så antall salg != kvalitet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 For de så er det kvalitet, ja. Jeg synes det er bra at det kommer spill (og film, serier, musikk etc) til folk i forskjellige leire, selv om jeg nødvendigvis ikke liker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå