Leif Olsson Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Måke - Modell Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Den ser godt nok afslappet ud..tror den er vandt til at se kamera..fint motiv vh Suss Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2017 Den ser godt nok afslappet ud..tror den er vandt til at se kamera..fint motiv vh Suss Så riktig, avslappet, venter mat fra meg ?Takk før hyggelig kommentar ☺️ Mvh Leif ? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Den ser godt nok afslappet ud..tror den er vandt til at se kamera..fint motiv vh SussSå riktig, avslappet, venter mat fra meg ?Takk før hyggelig kommentar ☺️ Mvh Leif ? Du kunne da også godt have givet den lidt mad...:-) kan se du har lidt skidt på din censor Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Ser ut som liker fotografen. Fint og skarpt bilde, Leif. Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2017 Den ser godt nok afslappet ud..tror den er vandt til at se kamera..fint motiv vh SussSå riktig, avslappet, venter mat fra meg ?Takk før hyggelig kommentar ☺️ Mvh Leif ? Du kunne da også godt have givet den lidt mad...:-) kan se du har lidt skidt på din censor Bruker gi mine modeller mat og sedan knipse dem. Ja lit skridt, glemte å fjerne den ? 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2017 Ser ut som liker fotografen. Fint og skarpt bilde, Leif. Hilsen Fredrik Takk takk Fredrik. Ja kjenner meg godt, så har tillit til meg ☺️ Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Veldig bra bilde ? Mvh Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Synes jeg kan se den har mat i sikte. Meget gode detaljer vises i fjærdrakten. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2017 Takk til Torhild og Ragnar, før hyggelige kommentarer ? Mvh Leif ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg