Fotoskrulla Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Lysmagi Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Ja det ligner skam noget fra et maleri...regnede det ude i horisonten eller hvad..meget spændende effekt ud over land :-) HIlsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2017 Ja det ligner skam noget fra et maleri...regnede det ude i horisonten eller hvad..meget spændende effekt ud over land :-) HIlsen Suss Ja, tror nok at det kom en renbyge, men det hadde regnet og vært overskyet hele dagen. På kvelden sprakk det opp og det kom litt lys gjennom skyene. Det ble fint. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Fint å ha med seg kamera når slike motiv dukker opp. Fint bilde, som du selv sier ser ut som et maleri. Flott! Hilsen Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2017 Fint å ha med seg kamera når slike motiv dukker opp. Fint bilde, som du selv sier ser ut som et maleri. Flott! Hilsen Fredrik Føler meg nesten litt naken uten fotoapparat i nærheten. Takk for fin tilbakemelding Fredrik! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Dette lys og tåkefenomenet her har jeg visst ikke beveget meg inn i. Blir vanskelig å si noe stygt om dette. Lyset og tåka er jo blant fotografens beste venner. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Ser at dere har også dårlig vær rund Molde. Flott og interessant bildet Helene. :-) Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Ingen dårlig sammenligning dette med Opdahl - likte bildet. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg