Rankiz Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 DNB bør boikottes, uansett hvor bra man mener banken/nettbanken er. Dessuten er de glad i gebyrer, vil fjerne kontanter og løfter ikke en finger for kundene sine eller lemper på behandlingstider om det virkelig haster med noe. DNB bør man sky som pesten. Får bra rente der jeg, så er fornøyd. 2% rente på boliglån, det som teller. Lenke til kommentar
tven Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Bruk skandiabanken som dagligbank. De har ikke gebyrer på bruk av kort og slikt, f.eks i utlandet. Renten, både innskudd og utlån, er dritt i skandiabanken. Bruk nordea boligsparekonto og ha bsu og bsu+ i en annen bank (se finansportalen). Boliglån må du bare shoppe litt rundt etter. Bruk litt tid til å snakke med kundeveileder for her kan de gi deg mye bedre rente enn den veiledende renten som de reklamerer med på websiden. Styr unna skandiabanken her. Prøv dnb, nordea, danske bank, handelsbanken osv. For fondssparing/aksjehandel er det bare en aktør som gjelder, nordnet. Skandiabanken har lave gebyrer de også på slik aktiva handel, men utvalget deres er veldig dårlig sammenlignet med nordnet. Det gjør ingenting å ha 5-6 bankkontoer. Neste år kommer EU sitt nye bankdirektiv som betyr at du får tilgang til alle kontoene fra ett sted. Vedder på at ikke lenge kan du se alle kontoene på ett sted når du logger inn på facebook. Lenke til kommentar
Gruble2000 Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Jeg har alltid vært fornøyd med Sparebank1, til forskjell fra andre her synes jeg også mobilappen og nettbanken deres funker som fjell. Jeg har aldri hatt andre banker så det har kanskje litt med hva man er vant med. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 DNB bør boikottes, uansett hvor bra man mener banken/nettbanken er. Dessuten er de glad i gebyrer, vil fjerne kontanter og løfter ikke en finger for kundene sine eller lemper på behandlingstider om det virkelig haster med noe. DNB bør man sky som pesten. Eg er veldig nøgd med DNB. Lite bruk for kontantar, ikkje noko særleg gebyr, god rente og dei er enkle å få tak i. At du har ein dårleg erfaring betyr ikkje at alle andre får det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Noen som har erfaring med sparekonto i TF Bank? Lenke til kommentar
petterP9 Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Har sparekonto der. For å opprette konto må du sende ved legitimasjon per brevpost. Du har ingen nettbank å logge inn på, så for å ta ut penger/endre uttakskonto må du sende e-post eller brevpost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå