Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilket webhotell er best

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Skal i Februar begynne på master i IT i Australia. Skal være der i 1,5 år så jeg trenger en plass å dokumentere og vise fram til familie og venner hvor bra jeg har det. Bilder osv.

Lurte om noen hadde noen tips om hvilket webhotell som er best. Først og fremst et gratis et, eller et som er veldig billig.

Pga at jeg skal legge ut endel bilder så rekker det ikke med 10mb grense.

Takk for alle tips

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har BKmedia.no og det er jeg meget fornøyd med. Lynraske svar på mail og forespørsler. Så og si ingen nedetid. Det meste av endringer på "webserveren" kan gjøres av kunden med FTP og kontrollpanelet. Støtter PERL (meget kjekt og anvendelig språk, spesielt hvis du vil at siden din skal gjøre noe som er umulig med Php), Php og har MySQL.

Ikke spesielt dyrt heller. Kanskje ikke det aller billigste tilbudet på markedet, MEN den servicen og kvaliteten på tjenesten du får tilbake er så absolutt verdt hver eneste krone! :)

Hoster domenet ja-world.com der i dag, jeg er dog ikke ferdig med siden enda :thumbs:. PHP tar sin tid :(.

Av 5 vil jeg gi 5 poeng :thumbs: .

Lenke til kommentar

Xmac så veldig fine ut. Og til 40,- mnd. for 150MB og alt ekstra saker var det velidg fristende å gå over til de.

Har webdeal nå, og 40MB suger jævlig)=

b-one.net hadde 125MB til 10,- og alt ekstra, men hvordan er kontrollpanelet, mysql osv?

cPanel er vel det mest geniale kontrollpanelet som finnes (det som xmac bruker)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...