Data-Freaken Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 e det mulig og kjøpe en vifte til en 2,7 ghz CPU til under 200 kr....?? Intel Celeron 2.7 GHz Boxed PC400 - Socket PGA478, 128kB cache. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 e det mulig og kjøpe en vifte til en 2,7 ghz CPU til under 200 kr....?? Intel Celeron 2.7 GHz Boxed PC400 - Socket PGA478, 128kB cache. Sikker på at hovedkortet ditt takler denne prosessoren da (ref annen tråd du har startet)? Ville ha sjekket brukermanualen til PCn din først og fremst. Kan du ikke bare surfe litt rundt på webshoppene og se etter hva du vil ha - klart du finner de til under kr 200,-. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du har tenkt å kjøpe celeron? Les dette http://www.anandtech.com/cpu/showdoc.html?i=1927 "When we can find a 1.6GHz Duron for just over half the price of a 2.6GHz Celeron and get better performance consistently in almost every test we ran, the choice is clear." Rett og slett ræva ytelse. Lenke til kommentar
Data-Freaken Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 men eg tenker litt på ytelsen, 2,7ghz er selvføgelig bedre enn 1,6 ghz.... og det e derimot billig også.. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 men eg tenker litt på ytelsen, 2,7ghz er selvføgelig bedre enn 1,6 ghz....og det e derimot billig også.. hæ? "When we can find a 1.6GHz Duron for just over half the price of a 2.6GHz Celeron and get better performance consistently in almost every test we ran, the choice is clear." Hvis det er snakk om å kjøpe et nytt system så burde du slå fra deg cellyn. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 men eg tenker litt på ytelsen, 2,7ghz er selvføgelig bedre enn 1,6 ghz....og det e derimot billig også.. Hvorfor bruke penger på å holde en PC i live vha respirator? Kan du ikke heller spare litt til og oppgradere både prosessor, cpu og minne i ett jafs? Å kjøpe en Celeron nå når "hele" prosessorer koster mindre skjønner jeg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå