Gå til innhold

[Løst] Kan menn bruke sminke?


Anbefalte innlegg

Nei, det har aldri vært feminint å vaske seg. Sminke derimot er en uting og feminint.

Sminke er jo faktisk det motsatte av å vaske seg. Tetter til huden og gjør den verre. 

 

 

Og for min mening om saken, sminke er helt greit å bruke uansett kjønn, men han får takle reaksjonene. Hva skulle gjort det "ikke greit"? Man kan jo ikke nekte folk. Men sminke + tights gjør jo at han faller i den stereotypiske gruppen som ofte blir lagt på homofile, så det kan jo være greit å se etter andre tegn, hvis TS er ei jente.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

glad jeg er av den eldre garde, min generasjon var en gjeng slubberter som røkte hasj og gjorde mye faenskap, men jeg synes nesten det er bedre enn dette her

 

Du er jo kristen så jeg ble desverre ikke sjokkert av det innlegget :hm:

 

kan du forklare hvorfor? kan ikke se dette har noe med at jeg er kristen å gjøre ... det å være kristen gjør deg ikke nødvendigvis glad i sitronbrus og svarte jeans og kvalm av sminke og kvikklunsj.

 

Fordi kristne har fordommer mot andres personlige valg i større grad enn folk som bare lever uten å offre bibelen en tanke. Det står svart på hvitt i bibelen at man skal ha fordommer mot visse ting...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...