anonym5342 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Kjæresten min er en mann i 20-åra og han trener en del. Han har akkurat kjøpt seg treningstights, og jeg vet ikke helt hva jeg tenker om det. Hva syns dere? Er det greit at menn går i tights? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Ikke hvis TS er kvinne. Litt uredelig av typen hennes å ikke komme ut av skapet. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Tror du bør prøve å se en sammenheng i det han gjør. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1774439&do=findComment&comment=23904753 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Det går greit, sjølv om det kan bli litt grafisk. Såg ein gong ein i gulltights der du kunne verifisere at alle tre komponentane var der dei skulle vere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Synes jeg det er pent? Nei. Betyr det at du ikke skal gå med det? Nei. Gå med det som er praktisk og komfortabelt for deg, du trener ikke for andre skyld. Har du lyst å bruke treningstights så skal du selvfølgelig gjøre det også Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Om han løper eller sykler er det jo ekstremt mye bedre å trene med en treningstights som ikke a) mangler så han fryser b) flagrer og blafrer irriterende i vinden Ja, det er normalt i 2017 at også menn trener med tights. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Trener ikke med tights til vanlig, men kjøpte nettopp inn en til ett løp jeg var med på. Utrolig deilig å løpe i, men jeg sørget for å ha en litt lang jakke på meg slik at folk slipper å se hvilken side pølsa ligger på. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Nei, det er ikke greit. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Nei, det er ikke greit. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Foretrekker en god shorts. Liker personlig ikke å vise fram "herligheten" til alle og enhver, selv om jeg trener. Men h is han allerede har kjøpt det så må du vel bare godta det. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Til styrketrening syns jeg det kan se litt spess ut, hvert fall på gamlinger med fyrstikkbein. Men det er jo veldig behagelig, og brukanes til feks løping, kampsport o.l. så man får bruke det man er komfortabel med. Lenke til kommentar
Gruble2000 Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Jeg bruker tights men har en shorts over. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 det er "greit", men det virker litt rart, spesielt i kombinasjon med sminke som "4 3" viser til så er det vel grunn til å misstenke noe annet. At mannen din kanskje er "født i feil kropp" eller liknende. Ikke noe galt i det forsåvidt. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Jeg hadde på meg tights under murph i går, det er utrolig deilig! Men det blir litt mye pølsefaktor. Hadde ikke annet rent treningstøy så da ble det slik Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Nekter å betale mer enn 2-300 kroner for joggebukser, men kjøpte meg et par slike 2XU kompresjonstights her om dagen da de var veldig på tilbud. Flotte greier. Hvis noen blir provosert er jo det en bonus. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Nekter å betale mer enn 2-300 kroner for joggebukser, men kjøpte meg et par slike 2XU kompresjonstights her om dagen da de var veldig på tilbud. Flotte greier. Hvis noen blir provosert er jo det en bonus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå