Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skjer med ansiktet?

Kim1111

Anbefalte innlegg

Blir som å skjære med en skarp kniv kontra en sløv kniv, mindre kraft trengs. Et skarpt blad gjør at man ikke trenger å dra over fler ganger samtidig som den kutter uten å måtte "dra" i hårene.

@Kim1111 fra forrige side.

Endret av 4 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir som å skjære med en skarp kniv kontra en sløv kniv, mindre kraft trengs. Et skarpt blad gjør at man ikke trenger å dra over fler ganger samtidig som den kutter uten å måtte "dra" i hårene.

@Kim1111 fra forrige side.

Så jeg skal bare fortsette å bruke høvel da? Selv om jeg får rød og kvisete hud

Og ja jeg bruker aftershave, samme som jeg bruker nedentil

Lenke til kommentar

Beste tipset til mindre kviser er å drikke mye vann. Hold deg godt hydrert, hele tiden.

Ingen grunn til å overdrive hydrering og være paranoid i forhold til vann. Kosthold er vel så viktig i forhold til ren hud, om ikke viktigere. Sukker er jo klassiker som fører til uren hud hos mange.

Å misbruke huden sin, spesielt i ansiktet med masse kjemikalier, tjukke lag med sminke osv er også noe som kan foråsake problemer for en del kvinner.

Lenke til kommentar

Mann, selvsagt

Javel ja, da kan du jo heller spare til litt skjegg da. Slutt å skrape ansiktet hver morgen. Problemet borte.

Da slipper du å skade huden med altslags produkter, ved å skrape den med en kniv. Dessuten er skjegg mannlig og kult. :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...