Gå til innhold

Skjermkort til max 1700.-

siggen7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svarene, men jeg er like langt fordi jeg må ha et kort med tilgang i dag, bygger pc som er en julepresang og må være ferdig med den onsdag i neste uke, må kjøpe fra Flexi-data da jeg må ha samle kvit. for avtrekk skatt + bor i Bergen. Er det noen som kjenner Fx5700 kortene, er disse bra? :xmas:

Lenke til kommentar
jeg ville valgt Sapphire 9600XT 128 til 1700 på komplett tror jeg. pga gode overklokkingsegenskaper, innebyggd termometer ved kjernen og generellt god ytelse

Hvor bra er ett Spahhire 9600XT kort til å klokke med, men stock kjøler? og hva er ns'en på ramen?

Lenke til kommentar
GeForceFX 5700 Ultra viser seg å være bedre enn ATI Radeon 9600XT i de fleste tester jeg har lest. Ta et søk på google og les noen tester..

FX5700 Ultra er ikke så god på DX9 spill slik som 9600XT er....fremtiden spill baserer seg på dx9, og der vil 9600XT klare seg mye bedre :)

Endret av Gef
Lenke til kommentar
GeForceFX 5700 Ultra viser seg å være bedre enn ATI Radeon 9600XT i de fleste tester jeg har lest. Ta et søk på google og les noen tester..

FX5700 Ultra er ikke så god på DX9 spill slik som 9600XT er....fremtiden spill baserer seg på dx9, og der vil 9600XT klare seg mye bedre

Pluss ett FX5700 Ultra kort har dårlig ns, dermed er det dårlig å klokke...

Nå tror jeg du burde lese flere tester før du kommer med tomme påstander. For det andre så er det hver enkelt produsent som bestemmer hva slags minne de ønsker å benytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...