AfterGlow Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 ExtraTorrent er nå borte.Verdens nest største torrentnettsted er stengt Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Er det nå man skal skrive R.I.P? 1 Lenke til kommentar
- C64 - Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Det blir tøffere og tøffere å være sosialist og dele andres eiendom for tiden. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg zeebra Skrevet 22. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 22. mai 2017 Det blir tøffere og tøffere å være sosialist og dele andres eiendom for tiden. Og enklere og enklere å være kynisk kapitalist som nekter folk tilgang til selv 50 år gammel kultur. Alt skal suges penger ut av så lenge som mulig. En balanssegang hadde nok vært bedre. Begrense copyright til 10-20 år, og deretter la ting falle i public domain. 15 Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Ikke hørt om engang.. har unngått åpne trackere i over 10år Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Hvem f bryr seg, pluss hvem bruker torrent sider lenger? 5 Lenke til kommentar
Eraphim Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Jeg bryr meg meget, ting er for dyrt. Brukt torrentsider i vel ca 10 år, og har ikke tenkt å slutte. Og ja, det hender jeg støtter filmer med å gå på kino, elsker kino. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Hvem f bryr seg, pluss hvem bruker torrent sider lenger? Mange og mange vil jeg tro? AtW 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Hvem f bryr seg, pluss hvem bruker torrent sider lenger? Mange og mange vil jeg tro? AtW Er ikke mange som bruker det nei? Kanskje du gjør det, men fortsatt ikke mange. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Jo, det er mange. I Norge har nok bruken gått kraftig ned, men hvis man ser en smule lenger så. Det er en grunn til at det er hundretusener og millioner av nedlastinger på populære serier og filmer, det er ikke fordi det ikke er mange som bruker det 4 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 HoundDawgs er tingen. Vanskelig å komme inn der om de ikke tar i mot nye folk Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Ikke hørt om engang.. har unngått åpne trackere i over 10år Samme her.... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Folk med dårlig linje har ikke noe andre valg, med mindre en skal bruke penger på seedbox, noe jeg har gjort, men i dag så kan en likeså betale for Netflix istede Heldigvis finnes det masse torrent sider igjen og en har alltid TPB å falle tilbake på Hadde det bare fantes en lovlig løsning/tjeneste med alle filmer og serier samlet på en plass så hadde piratene forsvunnet av seg selv 3 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Og derfor bruker jeg kun private trackere Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Og derfor bruker jeg kun private trackere Fordi de aldri noensinne stenger? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå