Fredrik N. Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 jønnstad Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Våren er på vei - gode bilder hele serien mvh Torhild Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2017 Takk Torhild! Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Siden jeg er inne, må jeg benytte anledningen til å gi honnør til deg Fredrik for serien av Nordmørsbilder fra kjente steder. Får si som Arne Scheie : " Får aldri nok av fotball" og nordmørsnatur :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Tormod Nordskog Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 En flott serie med bilder som viser hvor heldige vi er som bor i et land med så flott natur. Mvh Tormod Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Flot serie..nogen steder en lille smule for meget lys men ellers flot ser det ud..glæder mig meget til sommer at komme til Norge vest på :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Flott billedserie hvor vinteren møter våren . Liker godt lyset i v1 som blir min favoritt . Alec Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Egentlig skulle jeg heller ikke være her akkurat nå, men siden jeg har startet en diskusjon et annet sted her, føler jeg meg forpliktet til å komme til avslutning rundt den. Dere Møringer, som det jo er noen av her inne, vasser jo i severdig og variert natur, akkurat som hos oss i Nord. Flotte utsnitt du har gkjort i disse stemningsfulle naturperlene. V1. viser oppover i terrenget og de tre andre, nedover dalen. Ser antydning til vei forbi stuen (V1) så jeg lurte på om du kunne kjøre helt frem, men V4 avkrefter tydelig dette. Vi ligger litt etter dere når det gjelder grønnfarge på skogen, men pytt,pytt. Det blirnok vår tur snart. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Flotte bilder av gryende vår. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2017 Vanskelig å få fullgode bilder her midt på dagen i solskinnet. Det tar en time å gå hit fra Brandstad (Øksendal), det er en vei hit, men ikke åpen for vanlig trafikk (heldigvis). Takker dere alle for fine kommentarer! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Flot serie..nogen steder en lille smule for meget lys men ellers flot ser det ud..glæder mig meget til sommer at komme til Norge vest på :-) Når du kommer til vestlandet vil du snart skjønne det sterke lyset. Det er bare slik det er her - når sola skinner. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Enig, at dette er en flott bilde serie. Bra jobba Fredrik ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Kjempefine vårbilder! Fikk lyst en tur dit! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2017 Takker til Helene, Leif og Oddvar for fine tilbakemeldinger! Ja, dette er fin og lett tur (max 1 time). Anbefales kanskje helst litt lenger utpå sommeren. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Fin-fin billedserie med V6 som høydaren. Litt utbrenthet i snø- og fossestryk, men kan vi leve med. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2017 Ja, ikke enkelt å være digitalt kamera i slik lys, men den lille Sony'n greide seg ganske bra, synes jeg. Takker for din kommentar, Ragnar. Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg