blåbærte Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Hei! Er det flere som har kommet opp i markedsføring og ledelse 2 skriftlig nå som har lyst til å dele tanker og ideer? Læreren min er overbevist om at det kommer noe om ledelse/rekruttering og lignende siden det visstnok er lenge siden sist. Tanker om tema? Lenke til kommentar
schoolboy123 Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Hei! Er det flere som har kommet opp i markedsføring og ledelse 2 skriftlig nå som har lyst til å dele tanker og ideer? Læreren min er overbevist om at det kommer noe om ledelse/rekruttering og lignende siden det visstnok er lenge siden sist. Tanker om tema? Ja kom opp i markedsføring og ledelse her også, vet hvertfall at vi ikke får konkurrentanalyse/swotanalyse eller markedsundersøkelse siden dette er for store oppgaver Lenke til kommentar
usikker98 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Hei! Er det flere som har kommet opp i markedsføring og ledelse 2 skriftlig nå som har lyst til å dele tanker og ideer? Læreren min er overbevist om at det kommer noe om ledelse/rekruttering og lignende siden det visstnok er lenge siden sist. Tanker om tema? Kom også opp.. aner ikke hvordan jeg skal forberede meg egentlig, tips? Lenke til kommentar
schoolboy123 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Hei! Er det flere som har kommet opp i markedsføring og ledelse 2 skriftlig nå som har lyst til å dele tanker og ideer? Læreren min er overbevist om at det kommer noe om ledelse/rekruttering og lignende siden det visstnok er lenge siden sist. Tanker om tema? Kom også opp.. aner ikke hvordan jeg skal forberede meg egentlig, tips? Vil anbefale deg å skrive teori til de ulike områdene vi får informasjon på forberedelsesdelen imorra, da slipper du mye stress på selve eksamensdagen, vil forøvrig også anbefale å bare lese i boka slik at du får mer kunnskap 1 Lenke til kommentar
t.m.s Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Nå som vi har fått forberedelsen, hva tenker dere? Lenke til kommentar
girl123 Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Hva synes dere om temaet russeutstyr? Hva av pensum tror dere er relevant å kunne? Kan være lurt å skrive ned en del fra før av sånn at det blir mindre skriving i morgen Lenke til kommentar
Tinewaage Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Hva synes dere om temaet russeutstyr? Hva av pensum tror dere er relevant å kunne? Kan være lurt å skrive ned en del fra før av sånn at det blir mindre skriving i morgen De to vi skal fokusere på er vel: Russeservice og Russedress?? Samarbeider disse?? Lenke til kommentar
Lisa Hermansen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Hva synes dere om temaet russeutstyr? Hva av pensum tror dere er relevant å kunne? Kan være lurt å skrive ned en del fra før av sånn at det blir mindre skriving i morgen De to vi skal fokusere på er vel: Russeservice og Russedress?? Samarbeider disse?? Ja, de samarbeider Lenke til kommentar
maripus Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Hva sier dere til å lage en facebook gruppe? Lenke til kommentar
Lisa Hermansen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Hva sier dere til å lage en facebook gruppe? Ja, jeg er med! :-) Lenke til kommentar
Lisa Hermansen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Hva sier dere til å lage en facebook gruppe? Maripus, kan ikke du lage en? Lenke til kommentar
girl123 Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Har funnet noen artikler som kan være relevante: https://www.budstikka.no/skole/russeservice/russedress/russeleverandor-er-sin-egen-konkurrent/s/5-55-450195 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/russen/slik-haaver-de-inn-millioner-paa-russen/a/10050466/ Lenke til kommentar
kh98 Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Hva sier dere til å lage en facebook gruppe? er også gjerne med:-) Lenke til kommentar
heddapus Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Jeg vil også Hva sier dere til å lage en facebook gruppe? er også gjerne med:-) Jeg er også gjerne med! :-) Lenke til kommentar
Hverdagshelt Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Heisann! Oppgavene henviser til en nettside i Dagens Næringsliv, men skriver ikke direkte kilde (ironien her om dårlig kildebruk er for bra) artikkelen de snakker om denne: http://www.dn.no/nyheter/naringsliv/2016/09/06/2146/Handel/utfordrer-monopolet Lenke til kommentar
parkogpudder Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Blir også gjerne med i facebookgruppen, Håvard Hasund Lenke til kommentar
Lisa Hermansen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Blir også gjerne med i facebookgruppen, Håvard Hasund Parkogpudder, kan du lage en? Lenke til kommentar
parkogpudder Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Blir også gjerne med i facebookgruppen, Håvard Hasund Parkogpudder, kan du lage en? Om folk skriver navnet sitt her et sted så kan jeg lage den Lenke til kommentar
Lisa Hermansen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Søk på Eksamen i markedsføring og ledelse 2- våren 2017 på facebook, det er en allerede! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå