akelbo Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Snart kan du ta med deg det vakre eventyrspillet overalt.Norske Owlboy kommer til Nintendo Switch Lenke til kommentar
clipEvent Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Tror det når jeg ser det. Utviklingen til PC tok sin tid Lenke til kommentar
Simsallabim Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Tror det når jeg ser det. Utviklingen til PC tok sin tid Du kan ikke dra en relasjon mellom produksjonen av et helt spill og porting til en ny platform (som de mest sansynlig får masse bistand til). 2 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Tror det når jeg ser det. Utviklingen til PC tok sin tid Du kan ikke dra en relasjon mellom produksjonen av et helt spill og porting til en ny platform (som de mest sansynlig får masse bistand til). Og ifølge utviklere er det veldig sinpelt og raskt å porte til Switch. Lenke til kommentar
Alak87 Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Gleder meg, dette skal spilles på farten når det kommer ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå