Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan jeg (bifil jente) finne jenter på byen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å gå med en t skjorte med teksten: Jeg liker jenter

?

Jeg er ikke lesbisk da men bifil. Jeg er forøvrig i et åpent forhold med en mann. Og har ikke behov for å annonsere til hele verden at jeg søker litt jentekos ^^ 

Lenke til kommentar

nakenprat er vel bare tull?, fetlife er en side hvor du sannsynligvis finner mange fler og hvor du kan søke folk til alle typer fantasier og fetisjer.

Ellers er jo tinder en fin greie? jente søker jenter? burde være en smal sak å få napp en lørdags kveld vil jeg tro. "Ferskt kjøtt" er attraktivt i homsemiljøet sikkert. 

gaysir?

Anonymous poster hash: 38e20...d1c
Lenke til kommentar

?

Jeg er ikke lesbisk da men bifil. Jeg er forøvrig i et åpent forhold med en mann. Og har ikke behov for å annonsere til hele verden at jeg søker litt jentekos ^^

Det går jo an å gå med en litt diskre tekst på t skjorte eller noe slikt. Kan jo skjule budskapet litt med å kneppe igjen over teksten. Men det var bare et forslag :-)

Lenke til kommentar

?

Det går jo an å gå med en litt diskre tekst på t skjorte eller noe slikt. Kan jo skjule budskapet litt med å kneppe igjen over teksten. Men det var bare et forslag :-)

Takk for forslag men jeg tror ikke jeg blir å gjøre det føles litt oppmerksomhetssøkende å måtte ha legningen sin på en t-skjorte

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Opprett ny...