Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

23 år og bruker smokk om natten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje du ikke fikk nok smukk som liten. Hadde det samme problemet i tenårene bare med pupper. Måtte bare sutte på x-en sine jeg vet ikke hvorfor fikk bare en trang. Fant senere ut med en tilfeldighet senere at jeg ikke hadde blitt brystfødt som barn så da falt brikkene på plass for meg. 

Anonymous poster hash: bdd9b...b5e
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er 23 år og bruker smokk om natten.

Vet ikke helt hvorfor egentlig. Hva tror dere kan være grunnen?

Synes egentlig det er litt flaut men..

Anonymous poster hash: 11e64...2e3

Du må nok spørre deg selv hva som er grunnen... Kanskje du har en sånn fetishgreie? Har sett et program på Nathional Geopgraphic en gang om voksne mennesker som oppfører seg som babyer... med bleier, nanny, barneseng og tåteflaske...

Lenke til kommentar

Jeg er 23 år og bruker smokk om natten.

Vet ikke helt hvorfor egentlig. Hva tror dere kan være grunnen?

Synes egentlig det er litt flaut men..

Anonymous poster hash: 11e64...2e3

Har lest at dette ikke er så uvanlig som de fleste tror. Bruk av smokk, koseklut og bamser. Kjenner til voksne som bruker slikt og opplever det som avstressende.

Vedkommende hadde aldri tidligere innrømmet dette for andre. Ikke engang kjærester. Selv er jeg lite fordomsfull og ser ikke problemet. Det eneste problemet kan være dersom du suger på noe hvor du klarer å lage et sterkt vakuum som presser mot tennene. Derfor er det ingen fare med tennene for barn som sutter med flere fingre i munnen men med f.eks bare en tommel lager barnet et vakuum som kan presse mot tennene og på sikt forskyve dem.

Anonymous poster hash: e5e60...505

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...