Leif Olsson Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Mat til kone, makrellterne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Smekre og høyst flyvedyktige fugler som reiser rundt jorden for å hekke. Er dette de første du har sett i år? Vistnok kommer både rødnebbterner og makrellterner hit, men jeg har ikke kunnet se forskjell på dem, så jeg tenker kun TERNER. Er bestanden på vei opp igjen? Den har vel vært nede på et lavmål i noen år? Fint og skarpt bilde, til tross for mye bevegelse her. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2017 Smekre og høyst flyvedyktige fugler som reiser rundt jorden for å hekke. Er dette de første du har sett i år? Vistnok kommer både rødnebbterner og makrellterner hit, men jeg har ikke kunnet se forskjell på dem, så jeg tenker kun TERNER. Er bestanden på vei opp igjen? Den har vel vært nede på et lavmål i noen år? Fint og skarpt bilde, til tross for mye bevegelse her. Mvh.Oddvar Takk Oddvar før hyggelig intressant kommentar. Såg dem førsta før en uke sedan, og det hvær nå tre par ner dette bilde ble tatt. Makrellterne har svart på nebbspissen og rødnebbterne som navnet sier, rødt nebb. Annars skiljer ikke så mye, rødnrbbternen er lit gråere og størrelsen er omtrent like. Ja har vært mange par her, hekkende, både rødnebb og makrellterner. Håper på et godt år før dem hekkende. Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2017 Veldig bra !!! ☺ Takk takk Torhild Mvh Leif Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Super fint fanget her..kommer den lige med en lille fiske haps til ungen :-) vh Suss Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2017 Super fint fanget her..kommer den lige med en lille fiske haps til ungen :-) vh Suss Hei, hei i det danske land ☺️ Ternen kommer med mat til konen, har ikke unger ænnå. Takk før hyggelig kommentar ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Flott motiv som er fint fanget Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Flott motiv som er fint fanget Takk takk Tove. Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg