AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Samboer kommanderer meg hjemme og jeg er på en måte lydig og gjør som han sier. På en måte så liker jeg det også at jeg er litt underdanig.. Men når går det for langt egentlig? Jeg er litt usikker selv? Vet ikke helt hvor grensen går. Anonymous poster hash: c1d39...1a9 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Hva ville du gjort om du fant ut at han var utro? Ville du hatt selvtillit til å bryte forholdet? Hva om han forlot deg? 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) Ganske vanlig egentlig at en av partene sier "gjør ditten, gjør datten" , men det er viktig at dette går begge veier og at du kan be ham også å stille opp hvor det behøves. Om det er slik at han behandler deg som en tjener er det derimot problematisk, så jeg anbefaler deg at dere tar dere en prat. Endret 21. mai 2017 av 097100106111101 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) Samboer kommanderer meg hjemme og jeg er på en måte lydig og gjør som han sier. På en måte så liker jeg det også at jeg er litt underdanig.. Det går for langt når det blir et problem for deg. Føler du deg ikke verdsatt eller som en slave så har det gått over streken. Grensen går der du synes den går i forhold til hvordan du "føler det på kroppen". Så er jo "gi og få" en ting jeg håper er med i forholdet deres. Endret 21. mai 2017 av 4 3 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) Grensen er det du som setter. Om du synes det går for langt, så sier du fra. Om det ikke skjer endringer, så må du gi han en advarsel om at forholdet ikke fungerer for din del. Folk er forskjellige, og det er ikke noen fasit på dette. Så lenge du har det bra i forholdet, og vil fortsette, så er det bare å kjøre på. Men ikke finn deg i å bli behandlet som dritt. Endret 21. mai 2017 av Pliscin 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå