Ronya Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Noen som vet når Samsung e710 (ikke e700) kommer i butikkene? og kanskje hva den vil komme til å koste? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Slettet.Leste feil. Endret 5. desember 2003 av Zemeckis Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Noen som vet når Samsung e710 (ikke e700) kommer i butikkene? og kanskje hva den vil komme til å koste? Blir oppgitt over enkelte brukere på forumet. Hva er det med Samsung e710 (ikke e700) du ikke forstår?? IKKE e700 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Blir du oppgitt fordi Ronya lurer på når den kommer ut i butikkene? Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Nei, for at Zemeckis antydet at Ronya ikke hadde fulgt med i det siste, fordi "E700 HAR jo kommet ut i butikken." Når Ronya skreiv spessielt at det IKKE var E700 hun/han lurte på, men E710. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du har faktisk gjort en feil. Du quotet feil person. Og da kan det se ut som at det innlegget du skrev var rettet mot ronya. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Eulogy: er vel heller bare du som ikke forstod det? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jo, jeg skjønte det faktisk. Men ikke alle som hadde gjort det. Jeg hadde skrevet innlegget på en annen måte. Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Du har faktisk gjort en feil. Du quotet feil person. Og da kan det se ut som at det innlegget du skrev var rettet mot ronya. Jeg veit. Fant ikke ut hvordan man quotet flere personer. Men jeg regnet med at alle forstod det. Han som laget posten jeg ble oppgitt over forstod det hverfall. Alle har jo lov til å lese feil. Men uansett, la oss ikke spore av/vekk fra topic. Endret 5. desember 2003 av TommyFM Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Når du trykker add reply så er det en knapp der som heter quote. Den kan du bruke til å quote flere med. Bare trykk quote, lim inn teksten du vil quote og trykk quote knappen igjen. Og voila, du har klart det. :-) Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jo, jeg skjønte det faktisk. Men ikke alle som hadde gjort det. Jeg hadde skrevet innlegget på en annen måte. Så du hever deg over andre på forumet her?? (bare erter) Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Når du trykker add reply så er det en knapp der som heter quote. Den kan du bruke til å quote flere med. Bare trykk quote, lim inn teksten du vil quote og trykk quote knappen igjen. Og voila, du har klart det. :-) Takk. Da veit jeg det. Skal prøve å gjøre mine "Quote" poster litt mer forstålige for de som ikke har like høy IQ som meg Eulogy Skrevet 05/12/2003 : 14:50 Blir du oppgitt fordi Ronya lurer på når den kommer ut i butikkene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå