AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Jeg har da begynt å prate med ei jente. Ho er 20 og jeg 23. Vi har pratet sammen i noen uker. De 3 siste dagene nå har hun begynte å prate mindre med meg. Vi er i en veldig stressende periode vi begge to, altså eksamen... Jeg overtenker ting, sjalusien er der (vet ikke hvorfor) og jeg er rett og slett usikker. Vi prata sammen på skype, nesten hver dag og akk nå sier ho at ho ikke har tid. Overtenker jeg for mye? Dette er drømmedama btw. Noen som kan gi meg tips til hva jeg skal gjøre, ikke useriøse svar plis. Føles ut som jeg har en tvangstrøye på meg hele tiden. Anonymous poster hash: e76cc...873 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Bare ta det rolig. Folk blir veldig opptatt med eksamen og slikt, det er helt normalt. Fort gjort å overtenke Når man overtenker, blir sjalu og begynner å mase på jenta så gjør det hvertfall ingenting bedre. Bare la henne gjøre ferdig eksamen og det, så skal du nok se at ting forandrer seg. 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Husk at drømmedama og marerittet ikke er langt fra hverandre. Hun er et menneske, ikke sett henne på en pidestal. Har hun ikke tid så har hun ikke tid, jeg kan love deg at desperasjon virker frastøtende på de aller aller fleste kvinnfolk. 3 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) Du må nok ta hull på "byllen" ^^ Du må bare spørre om hun kunne vært interessert i å finne på noe en dag, enten nå eller senere/etter eksamensperioden. Du må få svar. Du kan la det drifte vekk, men da blir det usikkerhet hver gang du møter ho igjen, da. Så det beste er å finne ut. Ikke spill "mind games", gå rett på sak, be om en date. Men hvis du er veldig usikker, så kan jo også dét tyde på at du ikke er klar for et forhold. Er det forhold du er ute etter? Passer dere sammen på andre måter enn bare at hun er "drømmedama?" Studérer dere det samme, skal dere jobbe med det samme? Fritid, interesser, hobbyer? Finn ut. Endret 21. mai 2017 av Taurean Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2017 for et en relasjon skal være interessant må den avansere fremover, å skype hver dag høres ut som noe som kanskje er spennende i starten men som blir kjedelig etter hvert. Hvorfor ikke møtes i virkeligheten? ta steget! du må ha progresjon for å oppnå noe.... sitte på skype hver dag blir bare tull i lengden, det skjønner du også. klart det dabber av.... Anonymous poster hash: 32c87...447 Lenke til kommentar
Kanal123 Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) Du må nok ta hull på "byllen" ^^ Du må bare spørre om hun kunne vært interessert i å finne på noe en dag, enten nå eller senere/etter eksamensperioden. Du må få svar. Du kan la det drifte vekk, men da blir det usikkerhet hver gang du møter ho igjen, da. Så det beste er å finne ut. Ikke spill "mind games", gå rett på sak, be om en date. Men hvis du er veldig usikker, så kan jo også dét tyde på at du ikke er klar for et forhold. Er det forhold du er ute etter? Passer dere sammen på andre måter enn bare at hun er "drømmedama?" Studérer dere det samme, skal dere jobbe med det samme? Fritid, interesser, hobbyer? Finn ut. Jeg har tenkt å spørre om ho vil komme igjen på torsdag siden da er vi begge liksom ferdig. Og et forhold tror jeg vi begge vil, ho sa tidligere at ho vil men ta det sakte. Endret 21. mai 2017 av Kanal123 Lenke til kommentar
Kanal123 Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 for et en relasjon skal være interessant må den avansere fremover, å skype hver dag høres ut som noe som kanskje er spennende i starten men som blir kjedelig etter hvert. Hvorfor ikke møtes i virkeligheten? ta steget! du må ha progresjon for å oppnå noe.... sitte på skype hver dag blir bare tull i lengden, det skjønner du også. klart det dabber av.... Anonymous poster hash: 32c87...447 Vi skyper bare når vi ikke er med hverandre, men jeg bekymrer meg jo med en gang ho ikke kan. Men ho har vært på besøk en gang, hvor det var mye kos osv. Etter besøket skrev ho til meg på en måte som gjorde at jeg følte meg veldig glad og sikker på at dette er noe ho vil videre. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Ja, du overtenker. Og fortsetter du slik så kveler du henne med oppmerksomheten din slik menn flest gjør det med kvinner. 1 Lenke til kommentar
Kanal123 Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Tusen takk for mange fine svar! Jeg tar det chill for nå så ser jeg etter eksamen, skal spørre ho ut igjen etter det. 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Du må nok ta hull på "byllen" ^^ Du må bare spørre om hun kunne vært interessert i å finne på noe en dag, enten nå eller senere/etter eksamensperioden. Du må få svar. Du kan la det drifte vekk, men da blir det usikkerhet hver gang du møter ho igjen, da. Så det beste er å finne ut. Ikke spill "mind games", gå rett på sak, be om en date. Men hvis du er veldig usikker, så kan jo også dét tyde på at du ikke er klar for et forhold. Er det forhold du er ute etter? Passer dere sammen på andre måter enn bare at hun er "drømmedama?" Studérer dere det samme, skal dere jobbe med det samme? Fritid, interesser, hobbyer? Finn ut. Jeg har tenkt å spørre om ho vil komme igjen på torsdag siden da er vi begge liksom ferdig. Og et forhold tror jeg vi begge vil, ho sa tidligere at ho vil men ta det sakte. Såpass - da er dere jo godt på vei! Og ja, jeg tror jeg er litt enig med DukeRichelieu, selv om jeg aldri mener at overtenking er en dårlig ting, så er det viktig å holde det litt for seg selv. Ho kan ta det som et tegn på at du virkelig bryr deg, men også et tegn på "mas", ho får sikkert oppmerksomhet og press fra masse andre hanner også. Ikke at jeg prøver å gjøre deg sjalu, men sånn er det jo ofte for de fleste damer, de får mye oppmerksomhet. Men nå har jo du en "fot innenfor" alleréde, så da blir det sikkert mer "innenfor" etter hvert også ^^ hahaha!! /end of bad joke ^^ Lenke til kommentar
Kanal123 Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) Du må nok ta hull på "byllen" ^^ Du må bare spørre om hun kunne vært interessert i å finne på noe en dag, enten nå eller senere/etter eksamensperioden. Du må få svar. Du kan la det drifte vekk, men da blir det usikkerhet hver gang du møter ho igjen, da. Så det beste er å finne ut. Ikke spill "mind games", gå rett på sak, be om en date. Men hvis du er veldig usikker, så kan jo også dét tyde på at du ikke er klar for et forhold. Er det forhold du er ute etter? Passer dere sammen på andre måter enn bare at hun er "drømmedama?" Studérer dere det samme, skal dere jobbe med det samme? Fritid, interesser, hobbyer? Finn ut. Jeg har tenkt å spørre om ho vil komme igjen på torsdag siden da er vi begge liksom ferdig. Og et forhold tror jeg vi begge vil, ho sa tidligere at ho vil men ta det sakte. Såpass - da er dere jo godt på vei! Og ja, jeg tror jeg er litt enig med DukeRichelieu, selv om jeg aldri mener at overtenking er en dårlig ting, så er det viktig å holde det litt for seg selv. Ho kan ta det som et tegn på at du virkelig bryr deg, men også et tegn på "mas", ho får sikkert oppmerksomhet og press fra masse andre hanner også. Ikke at jeg prøver å gjøre deg sjalu, men sånn er det jo ofte for de fleste damer, de får mye oppmerksomhet. Men nå har jo du en "fot innenfor" alleréde, så da blir det sikkert mer "innenfor" etter hvert også ^^ hahaha!! /end of bad joke ^^ Haha det er vel ikke forsent allerede, at ho liksom er lei? Er det bare å gi ho litt rom? Ho er en ganske flott dame, og jeg vet at det er ganske mange gutter som syns ho er pen. Jeg spurte ho før om ho er typen som kunne brukt meg (siden dette har skjedd med meg før)? Da svarte ho klart til meg "nei, tror du virkelig jeg ville gjort noe sånt?" elns... Ho har også sagt at jeg er veldig kjekk og har ganske søt dialekt. Ho har vært borti noen "fuckbois", ingen ordentlige enda. Endret 21. mai 2017 av Kanal123 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Nei absolutt, hadde ho virkelig vært lei, så hadde du nok fått hørt det. Det virker det som at du har orden på ting ^^ Håper det ordner seg. 1 Lenke til kommentar
Kanal123 Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Nei absolutt, hadde ho virkelig vært lei, så hadde du nok fått hørt det. Det virker det som at du har orden på ting ^^ Håper det ordner seg. Takk for at du sier det! Er veldig hyggelig å få sånne tilbakemeldinger, og takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 You snooze, you loose. Enig med mye andre har sagt mht desperasjon og at jenter har mange tilbud. Det sagt, vil du etterhvert innse at noe av det dummeste du kan gjøre er å ikke gjøre noe. Snakk med henne og si hva du tenker - du vil ikke angre på det uansett. Kanskje hun setter pris på det og kanskje ikke. Uansett løser floken seg;. Hun vil enten vise seg å være bra for deg og føle som du gjør eller hun vil vise seg å ikke føle det samme som deg. Du vil jo uansett ikke være sammen med noen som ikke vil være sammen med den du er? Hun er bare en helt vanlig jente og det er tusenvis av henne der ute så ikke gjør henne til noe hun ikke er - ikke vær så redd for å ikke få henne at du føler du må begynne med renkespill. Hun vil ta det så sakte at dere holdes på skype stadie? Jeg hadde satt inn et støt for fremgang etter fem minutter. Han som er passiv og snill sitter med pikken i hånda og runker til tanker mens han som viser initiativ puler dama. Jeg mener at en glo må blåses på for at bålet skal tennes. Personlig så betyr samliv og partnerskap mer for meg enn noe annet i denne verden så det er verdt å gi alt for. - om det er den rette dama da, men det finner du bare ut av ved handling. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 De som viser fremstøt er også de mest upålitelige. Forskjell på å pule 1000 damer og å ha ett forhold hele livet. Man velger selvsagt hva man vil, men virker for meg som at han er ute etter et forhold. Da kan det være lurt å vise sin empatiske side, og ikke reklamere seg selv som et trykkluftbor ^^ Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Du må hoppe i høyet med henne så fort som mulig. Det er faktisk løsningen. Lenke til kommentar
Kanal123 Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Stemmer det. Vil heller ha et forhold enn å pule rundt på alle. Har opplevd "shit" før, men nå vil jeg satse på noe skikkelig, er lei disse one nightsa. Har tenkt litt i dag, og ser at jeg har vært litt desp i det siste, litt for åpen om ting, og litt for ærlig for tidlig... Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Kvinner blir sjeldent forelsket i deg fordi du er empatisk og ønsker et forhold med henne. Det er en misforståelse mange unge menn har, nemlig at forelskelsen de har for henne vil smelte og overvinne henne. Kanskje på film, men ikke i virkeligheten. Du kommer lenger ved å være den attraktive mannen som hun forsøker å få i et forhold og som hun går rundt og lurer på hva egentlig vil. Mitt generelle råd er å holde kortene tett inntil brystet med et lurt smil. La hun lure litt. Å legge alle kortene på bordet og forelske seg i en kvinne etter én dag er aldri lurt. Unntaket er når man har litt erfaring og vet litt mer om hvordan ting fungerer. Lenke til kommentar
Kanal123 Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Føler nesten litt at jeg ikke kan rette opp i dette her nå som det ho er litt "care" hvis jeg skal kalle det det, men det er nok overtenkinga igjen... Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Nei, det er generelt vanskelig å reversere en skade enn å gjøre ting riktig fra første stund. Men nå vet vi jo ikke om du har gjort noe galt? Foreslår at du slapper av, gir henne litt pusterom, holder deg opptatt med andre ting og plukker opp igjen tråden senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå