corningstone85 Skrevet 21. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) Litt usikker på hvor denne tråden hører hjemme, men jeg prøver her. Når jeg kjører gpu tunge spill mister jeg signal på flere tv kanaler, ikke på alle. Dette skjer om jeg kjører på 1080,2k eller 4k oppløsning. Er et Sapphire Nitro R9 Fury kort. Å skru av pc monitor har ingen virkning. Å ta ut hdmi kabel fra gpu til monitor har ingen virkning. Har også prøvd med 3 forskjellige hdmi kabler mellom tv og reciever uten noe virkning. Med en gang jeg avslutter spillet kommer tv signalet tilbake. Tven og reciever er ca 2.5 meter unna pcen og monitor. Som sagt, det rare er at det kun skjer med et par spill som er gpu intense. Virker som det kun er på spill der gpu må jobbe hardt og den høres godt. Har prøvd å google litt, men eneste jeg har funnet er at det kan være signal fra dårlig hdmi kabel. Men har som sagt prøvd 3 forskjellige kabler mellom tv og reciever, samt uten kabel fra gpu til monitor (kabel står ikke i gpu) mens spillet kjøres. Har innendørs antenne som er ca 3.5 meter fra pcen. Kan det være at gpu forstyrrer den direkte? Endret 21. mai 2017 av corningstone85 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2017 Er maskinen din koblet til en jordet kontakt? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2017 Har du galvanisk skille /isolator på antenne/tv kabelen ? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) Hvilken strømforsyning har du? Kabinett og Jordning som Gavekort påpekte kan også ha svært stort påvirkning på dette. Endret 21. mai 2017 av 097100106111101 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå