Gå til innhold

Ormenlange. (Historie, lang tekst.)

-kga-

Anbefalte innlegg

Ormenlange

I dag morges, når jeg sto forran speilet på badet og barberte meg. Da begynte jeg å klø noe jævelig i ræva, enda å mye jeg klødde til bake, så stoppa det ikke. Jeg dro da ned boksern, tok ned et annet speil fra hylla, og sprika ræv ballene opp mot speilet. Jeg prøvde og fin justere det lille speilet slik at jeg kunne sjekke inn i ræva mi, var jo nyskjerrig på hva som klødde, eller skila kan man også kale det. Når jeg endelig klarte å få sett rett in i ræva mi, så så jeg en tyn lang klissete ting som stakk ut. Langt og langt, det var jo bare snakk om noen cm. da, men det er langt nokk. Jeg lurte selvsakt på hva ****** dette kunne være, så jeg stakk fingerne bortin, da fikk jeg et realt sjokk. Tingen lea på seg, den var ****** meg levende. Det svartna for meg, jeg holdt på å gå i gulvet, og det hadde gjort ******* vont på et slikt flis gulv.

Etter at sjokket hadde lagt seg funderte jeg over hva det kunne være som var levende, og som var inne i baken min. Jeg var ederu i går kveld, og huska alt, så det kunne ikke skjedd noe kødd da. Jeg tokk så et realt tak i den, og så satte jeg i gang med å dra. Det var den ekleste følelsen jeg noen gang hadde skjent, jeg måtte jo anstrenge meg for å ikke klemme i gjen baken, for da kunne jeg jo risikere å dele saken i to. Jeg skjønner ikke hvordan homser takler det å ha noe som går inn å ut i baken sin, det er jævlig ekkelt, nå gikk det riktignokk bare utover med den forpulte greia jeg hadde i ræva da. Den ******* greia så jo ikke ut til å ha noe slutt, jeg hadde nå dratt ut ca. 2 meter, og jeg følte det kile langt oppe i tamenne fortsatt. Jeg bor i et slikt hus hvor det bor en ******* mange studenter som deler bad og kjøkken og slikt, det er ****** meg plagsomt i lengden, og når man da glemmer å låse døra på don, slik jeg ****** meg klarte denne gangen, er det er ******* sted å bo. Det kom ei skjærring inn på badet, og ho hylte noe jævelig høyt av den synte ho så. Tenk deg en halvfeit fyr som drar ut en lang dings av baken, og ikke glem at han er naken, da kan du tenke deg hva ho så. Ho hyle ****** meg så høyt at hele blokka hørte det, og føre jeg rakk på kaste ho ut var det fire andre folk der. Det strøma på folk, og jeg klarte ikke kaste de ut, ****** å pinelig det var. Det verste var at han ene snørrongen som jeg altid krangler med henta et video kamera. Når jeg endelig hadde fåt kasta folka ut av dassen, og hadde akkurat fåt starta med å begyne å dra igjen så kom sykebilen. Noen av de som så det hadde ringt sykehuset, de la meg på en båre, enda jeg ikke ville det, og de trilla meg ut i bilen med rompa bar, og orme saken nøsta opp ved siden av meg.

Nå ligger jeg å venter på sykehuset, og de ******* sykehuset har jo ****** meg ikke nokk rom her, jeg må ligge på gangen. De har fått drat ut den ene ormen da, den jævelen var lit over 5 meter lang. De sa at det er flere i meg da, og jeg må operere dem bort snarest. De sa at det er noe som likner på bendelorm, men det er noe andre greier, noe farligere. Nå må jeg slutte å skrive, for nå kommer de og henter meg, skal endelig komme under den ******* kniven og få fjerna de faens ormanne.

En syk historie. Usann så vidt jeg vet, håper da den er usann i vertrfall.

EDIT: ser lit sykt ut siden det er så mye sensur her. Hvorfor skal man sensurere banne ord egentlig? Alle hører da det i verdagen.

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lurte på om dette var sant helt til jeg kom litt ned og "du" hadde dratt ut flere meter :p

------

har de skiftet ut all sensuren nå? att alle banneorda blir til "*****" mens før byttet de ut orda med "mildere" ord, kuk=kjepp elns... osv..

Lenke til kommentar

Hva syntes dere om skrivinga? Er den grei nokk, eller er den dårlig skrevet?

Må nokk innrømme at det var jeg som skrev den :blush: Tenkte jeg kunne øve lit før norsk heldags, bare håper vi får noe sån historie eller novelle greier da.

Lenke til kommentar

God historie, litt dårlig språk noen få steder og en god del skrivefeil.

Enormt morsom :D

Hvis du hadde rettet skrivefeilene, muligens begrenset bruken av banneord (viser bare at du har ett fattig språk) så hadde du nok fått en god karakter :yes:

Lenke til kommentar
God historie, litt dårlig språk noen få steder og en god del skrivefeil.

Enormt morsom :D

Hvis du hadde rettet skrivefeilene, muligens begrenset bruken av banneord (viser bare at du har ett fattig språk) så hadde du nok fått en god karakter :yes:

Jeg banner nesten aldri til vanlig da, bare tenkte at jeg skulle skrive slik en annen fyr tenkte. Er jo mulig andre folk banner mye mer en meg da. Men det er nokk sant at jeg ikke har et så veldig rikt språk.

Skrivefeila er desverre noe jeg sliter no værre med :blush:

Takk for at du syntes den var morrsom da. Takk til andre som mente det og.

Kom egentlig på å skrive denne mens jeg lå og ikke klarte og sove, tenker så mye rart da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...