Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Vitnemål

Anbefalte innlegg

Jeg tok idrettsfag på VGS. Har tatt noen realfag som privatist, men har ikke oppnådd alle karakterene jeg ønsket. Og kan da ikke gjøre om vitnemålet mitt til rent realfagsvitnemål.

Men kan jeg fremdeles ta med de realfagene jeg vil på vitnemålet mitt, i tillegg til idrettsfagene for å få godkjent vitnemål? Hadde som sagt godkjent vitnemål fra VGS med idrettsfag, men uheldigvis litt for lav poengsum.  

Takk for svar   :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok idrettsfag på VGS. Har tatt noen realfag som privatist, men har ikke oppnådd alle karakterene jeg ønsket. Og kan da ikke gjøre om vitnemålet mitt til rent realfagsvitnemål.

Men kan jeg fremdeles ta med de realfagene jeg vil på vitnemålet mitt, i tillegg til idrettsfagene for å få godkjent vitnemål? Hadde som sagt godkjent vitnemål fra VGS med idrettsfag, men uheldigvis litt for lav poengsum.  

Takk for svar   :)

Du kan ha hvilke som helst fag du vil på vitnemålet, så lenge det oppfyller kravene. Dvs., fire vg2-fag (tror jeg?), og to/tre vg3 fag (fordypning i minst to av vg2-fagene, så et vg2/3 fag i tillegg). Tilsammen må du altså ha minst syv valgfag, hvor to er fordypningsfag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...