YpsiNine Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Jeg har forgjeves prøvd å få tak i DAOC + Expansion. Gamezone har de ikke, Free Record Shop i markens har de ikke, Spaceworld på Sørlandssenteret har de ikke... Hva gjenstår av muligheter da? Om noen? edit: Poenget er at jeg vil ha spillet idag, slik at jeg kan spille i helgen. Derfor er internett utelukket enn så lenge. Endret 5. desember 2003 av Collapse Generation Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) http://no.gamesmix.com ? Endret 5. desember 2003 av CobraM Lenke til kommentar
jackson Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg er også fra Krsand Evi sørlan! peace out. "Åssen har du det da? Æ har det tåppårs Ælskår sørlanet " Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Poenget er at jeg vil ha spillet idag, slik at jeg kan spille i helgen. Derfor er internett utelukket enn så lenge. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 hva er DAOC + Expansion? Bor i vågsbygd, har masse spill Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 DAOC=Dark Age of Camelot, et online multiplayer rollespill. Så du kan ha så mange hundre piratspill du bare vil, MMORPG's går ikke an å brenne hos kompis og spille online uansett, må ha gyldig serienummer ALLTID. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 hvem sa noe om pirat spill? god jul Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Jaja, det ordnet seg uansett. Fikk ordnet ny konto og kjøpte bare expansion pack Shrouded Isles hos Gamezone. Takker for alle svar, både de fornuftige og mindre fornuftige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå