Tanner Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Hei. Har et hull som strekker seg over de to bakerste tennen i øvre del av munnen. Dette fikk jeg fortalt når jeg var hos tannlegen for 2 år siden, men det var lite og ikke behov for å gjøre noe med det om jeg ikke ønsket det, spesielt med tanke på at det ville bli en litt større operasjon pga hullets plassering eller noe sånt. Var hos tannlegen igjen i fjor sommer, og det ble sagt det samme som året før, ikke behov for å gjøre noe med det. Vanligvis kjenner jeg ingenting til dette, men ca en gang i måneden gjør det vondt et par dager (Sånn har det vært i flere år). Ikke VONDT, men veldig irriterende, og jeg kan nesten ikke spise på den siden av munnen i disse dagene. Hadde derfor hatt lyst til å fikse dette selv om det kanskje ikke er nødvendig, men har tenkt litt på om laser kanskje kunne vært en hyggeligere opplevelse enn den gode gamle boringen? Sliter ikke noe spesielt med tannlegeskrekk, men er likevel ikke noe jeg gleder meg til . Har boret en gang før, og det verste er at det tar så lang tid, og at jeg må svelge absolutt HELE tiden, noe som er ukomfortabelt med munnen vidt åpen. Noen som har noe å si om laserbehandlingen som noen tannleger tilbyr? Er det raskere? Mer komfortabelt? Pris? Hvis noen kan foreslå noen som er gode på dette i Oslo vil også det hjelpe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Har hørt at det skal finnes tannleger som bruker syre til å ta hull med også, skal visst være mer skånsomt enn bor, men bor nordafjells så den slags har ikke kommet hit ennå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå