AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Har chattet med ei jente på nettet i noen uker. Har fått både snapen, skypen og tlf-nummeret hennes. Vi har flørtet en god del, og har snakket om å møtes. Fikk plutselig melding av henne hvor hun skriver at hun er i byen hvor jeg bor, så hun spurte om jeg ville finne på noe. Jeg spurte om hun ville komme til meg, men hun ba meg heller komme ut. Det viser seg at hun er på lekeplassen med lillesøstra si på 7 eller 8. Jeg har ikke svart på meldingen, fordi jeg ikke aner hva jeg skal svare. Jeg er sånn som ønsker å møte ei jente alene de første gangene, før jeg evt. møter hennes familiemedlemmer. Er det galt av meg å ikke ville møte henne pga. at hun har med seg lillesøstra si? Jeg vil ikke at hun skal tro jeg er en drittsekk heller, det er rett og slett bare sånn jeg er... Vi hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å treffes i dag heller, så det kom brått på meg. Anonymous poster hash: 0ec58...11d Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) Ikke noe galt i det og en oppegående jente vil nok forstå at folk kan synes det er litt kleint å møte et familiemedlem på første "date". Det er dog viktig å være ærlig å si det som det er, ærlighet varer lengst Endret 21. mai 2017 av 4 3 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Ser ikkje problemet. Dere kan leke, se hvordan dere fungerer sammen om en ting osv. Tror du regelrett blei litt nervøs eg, og bruker dette som en unnskyldning. Tolker det slik med bakrunn av den siste setningen din 3 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Er det galt av meg å ikke ville møte henne pga. at hun har med seg lillesøstra si? Jeg vil ikke at hun skal tro jeg er en drittsekk heller, det er rett og slett bare sånn jeg er... Vi hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å treffes i dag heller, så det kom brått på meg. Anonymous poster hash: 0ec58...11d Ja, jeg ser virkelig ikke problemet. Er bare hennes lillesøster. Enig med Villfaren, høres ut som du ble litt nervøs og bruker dette som en unnskyldning. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 (endret) Har chattet med ei jente på nettet i noen uker. Har fått både snapen, skypen og tlf-nummeret hennes. Vi har flørtet en god del, og har snakket om å møtes. Fikk plutselig melding av henne hvor hun skriver at hun er i byen hvor jeg bor, så hun spurte om jeg ville finne på noe. Jeg spurte om hun ville komme til meg, men hun ba meg heller komme ut. Det viser seg at hun er på lekeplassen med lillesøstra si på 7 eller 8. Jeg har ikke svart på meldingen, fordi jeg ikke aner hva jeg skal svare. Jeg er sånn som ønsker å møte ei jente alene de første gangene, før jeg evt. møter hennes familiemedlemmer. Er det galt av meg å ikke ville møte henne pga. at hun har med seg lillesøstra si? Jeg vil ikke at hun skal tro jeg er en drittsekk heller, det er rett og slett bare sånn jeg er... Vi hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å treffes i dag heller, så det kom brått på meg. Anonymous poster hash: 0ec58...11d Mitt første inntrykk er, at siden du ser dette som et problem, så er det tydeligvis noe du burde ta hensyn til. Vil også nevne at det er jo kun lillesøsteren, ikke en datter. Ho vil aller mest sannsynlig teste om du er åpen og imøtekommende rundt nye mennesker, som sikkert er viktig for ho. Om du heller er en som liker å bli møtt individuelt, og under 4 øyne de første gangene, så er det jo ingenting galt i det, men det kan hende ho ser det som en negativ ting, i den situasjonen hun er i. Det kan hende hun føler det som en trygghet også, at det er litt flere folk rundt der, og det er i en "uskyldig" setting. En date på restaurant eller café kan kanskje bli litt alvorlig for ho, at hun bare prøver å finne på noe lett i første omgang. Så du må velge om dette er en så stor "verdikræsj" for deg, at det setter hele samspillet på spill, eller om du kan vurdére å gå med på noe nytt og møte ho på en arena ho føler seg mer trygg. Eller om du må avvise. Hvis du avviser, og skriver at du helst vil møte ho under fire øyne de første gangene fordi du føler det tryggest, så må du bare være klar for at hun kan ta det som en negativ egenskap. Men det kan hende hun forstår også. Det finnes ingen helgardéring med kvinner. Det som er viktig er at du vet hvor du står, og hva du vil. Da finner du den rette før eller siden. Hvis du diller rundt, så kan du være sikker på at det blir mye kødd med damene. Endret 22. mai 2017 av Taurean Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Moderatormelding Husk å holde dere til trådens tema. Innlegg som ikke handlet om trådstarters problemstilling er fjernet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres videre i tråden her, reaksjoner på moderering kan sendes til meg på Personlig Melding(PM). Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Jeg er helt enig med TS. Jeg ville heller ikke møtt henne når hun var med søsteren sin. Det er alt for kleint. Jeg hadde fortalt sannheten, hun burde forstå. Det skal ganske mange møter til, før jeg er komfortabel med å møte familiemedlemmer til vedkommende. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Jeg personlig ser ikke problemet. Hadde vært noe annet om hun tok med moren eller faren sin. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Med så små søsken så er det jo mulig å anta hennes ca alder og da hans ca alder. Jeg deduserer det slik at de er rimelig unge og jeg ser lett for meg at det kan være vanskelig for en ung mann å kle på seg både jeger jakka og omsorgsbuksa og fått kombinasjonen til å virke naturlig. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå