AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Dere som ofte får med dere damer hjem... Hvordan gjør dere det? Jeg kommer ofte i kontakt med jenter på byen. Sist helg jeg var i byen ble jeg invitert på dansegolvet av to jenter, men begge forsvant etterhvert. I går begynte enda en jente å danse med meg, men hun var veldig av og på med meg. Jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal ta det videre. Er det en ulempe å bo i en liten by? Alle kjenner jo alle her, så jenter er kanskje litt mer forsiktige med hva de gjør, enn hvis det hadde vært i en storby? Anonymous poster hash: fc9ab...433 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) Sånn her gjør du det: Endret 21. mai 2017 av Taurean Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2017 altså, mange damer som er på byen vil veldig gjerne bli med noen hjem eller ta med seg noen hjem (hooke). For at dette skal skje må de først møte noen de ønsker å hooke med. Etter en dame har møtt en fyr bruker hun alt ifra 10 sekunder til ett par minutter på å finne ut om hun vil hooke med han. Når hun har bestemt seg for dette spiller det veldig liten rolle hvordan hookingen skjer, stort sett bare å gå rett på sak. En del damer på byen vil så absolutt IKKE ha noe one-night-stand og selv om det er teoretisk mulig å hooke med dem så kjemper du en kamp i motbakke hvis du prøver. Hvordan du identifiserer disse er ikke helt godt å si, men å bruke mer enn 10 minutter på ei dame før du avanserer til ganske heftig intim kontakt vil gjøre at du i alle fall ikke kaster bort for mye tid, en dame som ikke vil ha deg vil sette på bremsen ganske raskt hvis du blir toucy-feely osv. Så, hvordan gjøre dette? Finn ei dame(eller som du nevnte, hun fant deg) osv... dansegulvet er en bra greie, dere danser litt, du blir raskt ganske intim og danser nær, hvis hun responderer bra på det, fortsett litt, inviter så på å ta en pause (les drikke), finn en krok borte fra dine og hennes kjente, sitt nære, se henne i øynene, ikke prøv å vær pua artist og prøv deg på noen tafatt taktikk, VÆR TYDELIG på dine hensikter uten å være en wierdo, altså, spørr litt om henne, hva hun heter, driver med osv... ikke sitt og snakk bare om deg selv, en hånd på låret, en hånd rundt henne, begge hendene på henne osv.... er hun interessert (som hun allerede har bestemt seg for) så er det klining veldig raskt.... fra der er det vanskelig å feile men fremdeles mulig, men altså fortsett å klin, kanskje litt mere dansing, nå med masse klining oppi det hele, så er det bare å foreslå at dere skal stikke (hvis ikke hun har gjort det allerede)... Dette var bare ett scenario, det finnes tusenvis... felles for dem alle er at du ikke må la tiden gå uten å avansere hele tiden. Hvis du stagnerer og holder intimiteten på ett punkt blir hun usikker, du usikker og det blir vanskelig å komme videre. Målet er å komme til begge hender på kropp og klining, da er du i posisjon til å spørre om å stikke. Ikke snakk for mye om det som opptar deg, politikk, sjekketriks, pua, ditt og datt, dere er "in it to hook up", blikk og fysisk tilnærming er språket som brukes. Vær selvsikker, ikke bryt øyekontakt og vis usikkerhet, kommer du ikke på noe å si så ikke si noe, stryk heller hendene langs kroppen hennes mens du ser henne i øynene (etter å ha etablert hender på kropp såklart, ikke start med å randomly bare ta på jenter). Å etablere hender på kropp gjøres f.eks på dansegulv, i sofa alene hvor hun har samtykket til å bli med deg osv.... Er hun ikke med så er hun ikke med, avslag blir aldri til tilslag så hvis en jente ikke vil vite noe av deg, gå til neste. Å mase er noe av det mest usexy som finnes. Hvilke jenter som er gira på deg er enkelt å finne ut, hvilke jenter får øyekontakt med deg? ser på deg? gir deg full oppmerksomhet når/hvis du nærmer deg og antyder at du skal si noe osv.... hvilke jenter går gjerne i dans med deg? det er disse jentene som sannsynligvis vil hooke med deg. Vær deg selv, ikke vær noe en pua fjott sier du skal være. Men vær tydelig på dine hensikter og vær selvsikker når du antyder dine hensikter. Bare det å hold blikkontakt når dere sitter nære er nok til å eskalere fra "hei jeg heter" til "full klining".... det finnes ingen perfekt oppskrift, ikke hør på noen som påstår å kunne den. Det viktigste er å møte masse damer og ha kontakt av avanserende type med mange, da ender du opp med å hooke med mange. Ganske enkelt egentlig. Anonymous poster hash: 6d048...4af 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Ta med en gjeng på nach! Er iallfall større sjanse for at jeg har sex(er jente) med noen om vi er på nach først Lenke til kommentar
BussPrincess62 Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Mye forsiktige i Norge - Jeg finner også bare alene hjem! ;=) Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Du må bare bli en hensynsløs drittsekk, det er ingen annen måte å si det på ^^ Det finnes ingen "snille" jenter som blir med "snille" gutter hjem for "ærlige" hensikter. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. august 2017 Forfatter Del Skrevet 22. august 2017 At de liker å danse er ikke det samme som at de vil bli med hjem og ri på fremmedkuk. Anonymous poster hash: 55804...85e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg