daho Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Hvor får man kjøpt shims til duron morgan, de fra microplex passer bare på duron spitfire. Lenke til kommentar
blackice Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: daho skrev (2002-02-28 18:32):Hvor får man kjøpt shims til duron morgan, de fra microplex passer bare på duron spitfire. Du kan bruke de som er til xp prosessoren, det gjør jeg :smile: FIkk også de vanlige til spitfire til å passe sånn nogenlunde også, men da jeg hadde xp shim så bruker jeg heller det, da den passer perfekt :smile: Lenke til kommentar
daho Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg fikk ny cpu vet du, så en tung coolermaster (billig vet du) så tok jeg av den goopen som fulgte med, ble riper, men planslipte, så fikk jeg øye på hvor stramme festene bruker bare et feste på vær siden, er litt redd for og flytte på pc'en, kan det skje noe, siden den sitter litt stram, jeg syntes den sitter strammere en den gamle Lenke til kommentar
blackice Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: daho skrev (2002-02-28 19:48):Jeg fikk ny cpu vet du, så en tung coolermaster (billig vet du) så tok jeg av den goopen som fulgte med, ble riper, men planslipte, så fikk jeg øye på hvor stramme festene bruker bare et feste på vær siden, er litt redd for og flytte på pc'en, kan det skje noe, siden den sitter litt stram, jeg syntes den sitter strammere en den gamle Jeg har brukt både litt av vært av kjøleribber, coolermaster greier, fob 38, og nå taisol føre jeg smekket på vannavkjølingen :smile: Har ikke vært uheldig med noen av disse viftene, men det kan jo lønne seg med shim, da det er adskillig billigere en en ny cpu til 1400kr eller noe. Lenke til kommentar
daho Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 jeg har 1ghz måtte kjøpe billig en før tg, kosta 905kr på døra. koster 675 kr for 1ghz ikke mer. budsjett cpu. Lenke til kommentar
blackice Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: daho skrev (2002-02-28 20:07):jeg har 1ghz måtte kjøpe billig en før tg, kosta 905kr på døra. koster 675 kr for 1ghz ikke mer. budsjett cpu. Det er fortsatt sure penger da! Har svidd av 3stk prosessorer i det dyre segmentet... 1500-2000 blir ikke akkurat rik av det :sad: Lenke til kommentar
daho Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 Kjenner en som kverka 1,1 athlon, brant 1,4 athlon så kjøpte han en 1,4 athlon til og en 1ghz, det er mange prosessorer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå