Gå til innhold

Nytt grafikkort


Syncz

Anbefalte innlegg

Mitt tok kvelden i dag. Msi gtx 770. Begynte å bli gammel dog, men ville ikke oppgradere før jeg kunne spille nye spill på ok settings, men alas ble nødt til det nå (måtte sette inn mitt gamle 5850 hd for å kunne gjøre noe)

 

Spørsmålet er 1060 eller 1070... Orker ikke å punge ut for 1080 for er ikke laget av penger. Men er den ekstra tusenlappen for 1070 verdt det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du en skjerm som støtter 2560x1440 eller bedre oppløsning så burde du kjøpe 1070 6gb kort

 

Har du en skjerm som støtter 1920x1080 eller mindre så holder det med 1060 6gb.

 

Et 1070 kort vil være lettere og selge i fremtiden

det vil også kunne bruke et 1070 kort lengere

 

For noen dager siden leste jeg om hvordan spillutviklere optimaliserte spillene sine og hva de tok utgangspunktet i av maskinvare når de lagde spill. Og det var de skjermkortene og CPU`ene som var mest solgt. For da vil flest mulig folk ha mulighet til og kjøre spillene på max. Og jeg trur 1070 er det kortet som det er solgt mest av, så da vil de fleste spill være optimalisert for nettop 1070 og bedre.  ( om den reportasjen jeg leste stemmer ) 

Lenke til kommentar

144 hz skjerm, har en 60 hz skjerm som 2nd

 

Kommer også an på om hvilke spill du spiller mest. Går det mest i CS:GO og den type spill, så holder et 1060 6GB kort i massevis. Spiller du slike som Ghost Recon Wildlands som krever mer, så gå for et 1070 kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...