lawiet Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Hei jeg driver å øver til eksamen og jeg kom borti denne oppgaven. Jeg klarer rett og slett ikke komme i gang med oppgaven, samtidig klarer jeg ikke å finne noe virkemidler. kan noen gi meg par tips, og se om dere kan finne noe virkemidler. Endret 20. mai 2017 av lawiet Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Når jeg gikk på skolen fantes ikke internett, så vi måtte lære ting.Så kom internettet inkl Google, og man kunne finne ting.Nå om dagen er det nesten imponerende at noen klarer å bruke en dass uten å måtte ty til en Apphttp://studenttorget.no/index.php?show=5157&expand=3374,3795,5151,5157&artikkelid=571ps ! Nødrimmene bare kom av seg selv Lenke til kommentar
Faller Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 fo2re er spot on. For å vinkle det annerledes, du får et inntrykk av hvor personen befinner seg og hvordan han ser ut. Hvorfor det? Der har du eksempel på virkemidler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå