Jimbo8 Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Hallo! Tiden er endelig inne for å bli russ, og vi ønsker å gjøre mest mulig ut av bilen vår selv. Vi ønsker ikke å bruke altfor mye penger, men vi ønsker å ha så mye trøkk som går an å få tak i, helst til under 10-15 tusen kroner. Jeg så at det har vært en del slike tråder før, men alle forslagene som lenker til produkter har utgått, så selv om det var mange bra råd, var det litt vanskelig å se hvordan det skulle gjøres Vi er relativt grønn når det kommer til bil, men jeg har mekka anlegg i min egen lille BMW. Her er noen av tingene vi ønsker: Anlegg som kan spille heftig lyd utendørs Kraftig bass Veldig høy lyd Grei kvalitet Anlegg som spiller heftig innendørs God bass, men ikke like kraftig som den utendørs Høy lyd, men ikke så høyt at det blir farlig Bra lydkvalitet Jo sykere, jo bedre. Vi har tenkt på PA-anlegg også, men er usikker hvordan det kan gjennomføres. Vi ønsker som sagt at det skal være billig, og å leie er nok uaktuelt. At det dundrer i rattet til politibilene når vi kjører forbi er et must Setter stor pris på all hjelp vi kan få! Endret 20. mai 2017 av Jimbo8 Lenke til kommentar
Zentrixx Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Skal dere gjøre det ordentlig så går det fort oppunder 10k vis ikke mer, bare for forsterker til bass og høyttalere. Tatt i betraktning at dere skal ha anlegg som spiller heftig både innendørs og utendørs. Lyd i bil er ikke billig, men kommer jo helt ant på hvor kresen man er på kvalitet osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå