Gå til innhold

20 millioner for en treroms på Tøyen

Anbefalte innlegg

Kjøpte treroms på Tøyen for 1100 Bitcoin i 2013. I dag ville pengene vært verdt nesten 20 millioner. Sånn sett må det føles litt bittert. På den annen side var det umulig for ham å vite at Bitcoin skulle bli så mye verdt som det er i dag. Jeg ville nok ikke angret. Spesielt ikke hvis han har tatt vare på de siste 3900 Bitcoin, som nå er verdt 65 millioner. 

Anonymous poster hash: 042ab...51e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte treroms på Tøyen for 1100 Bitcoin i 2013. I dag ville pengene vært verdt nesten 20 millioner. Sånn sett må det føles litt bittert. På den annen side var det umulig for ham å vite at Bitcoin skulle bli så mye verdt som det er i dag. Jeg ville nok ikke angret. Spesielt ikke hvis han har tatt vare på de siste 3900 Bitcoin, som nå er verdt 65 millioner. 

Anonymous poster hash: 042ab...51e

Ok. Anonymous poster hash: 74830...c07
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Det er aldri feil å ta gevinst.

Han som kjøpte leilighet for 1100 BTC burde heller tenke at han kjøpte de 1100 BTC for noen hundrelapper sannsynligvis.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Jeg kjøpte når det kostet 400 kroner for en bitcoin... tror dere jeg angrer? Ikke så mye, for jeg solgte ved 8 000 kroner. Selvsagt surt at de nå er verdt nesten 18 000 kroner da, men men...

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...