Syncz Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Satt og så på noe youtube mens jeg spilte wow så ble det veldig destorted sound og grafiske feil på skjermene så gikk begge i standby, youtube gikk fortsatt så restartet maskinen. Nå er den i endless loop får ikke startet og den går inn i automatisk repair mode. Masse striper over på skjermen som går bort og kommer frem igjen når jeg muser over. Samme når jeg startet MSI biosen. Er det grafikkortet som har sagt hadet eller er det noe annet? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 20. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2017 Update: Får startet i safe mode. Men vanskelig å si hva som er galt. Noe måte jeg kan sjekke det selv? Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Det kan kanskje hjelpe om du sier noe om det f.eks er en laptop? Eller en stasjonær? Du kan og si noe om hvilke komponenter den inneholder. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 20. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2017 Stasjonær, ringte en kompis og han fant ut at det var grafikkortet. Bytett med mitt gamle kort og det funka så regner med det er kaputt. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Alle symptomene du beskriver er ganske ensbetydende med at grafikk kortet krasjet under hd video playback. Høres ut med krysstestene dine som om grafikkmkortet ditt har endt opp med en permanent defekt. Vanskelig å si hva som trigget det. Bare å sende inn med reklamasjons krav om det "er innenfor" reklamasjons retten. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 20. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2017 Er det3 år så er det akkurat innenfor. Skal snakke med komplett i mrg. Takk for svar iaff =) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Det er enten 2 eller 5 år reklamasjonsrett, skjermkort er vel 5 går jeg ut ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå