heihopp89 Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) . Endret 24. juni 2017 av heihopp89 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Kan du bruke løsningsforslaget til å kommunisere eller koble deg til internett? Di kan bruke alle hjelpemidler som ikke kan det.. 2 Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Kan bruke alt utenom kommunikasjon 2 Lenke til kommentar
heihopp89 Skrevet 20. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2017 Ok takk, ville bare dobbelsjekke. Men jeg lurer på en annen ting, er det lov å laste ned opptak fra youtube om R2 (uten lyd selvfølgelig) eller går dette under "kommunikasjon" Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Det tror jeg går helt fint. Det kan hende noen vil dobbeltsjekke at du ikke bruker internett for å få de videoene hvis de ser det. Men i praksis så er det ikke noe annet enn en bildefil som forklare deg hvordan du gjør det eller om det er en video.Personlig vil jeg heller si få tak i mest mulig tekst-baserte hjelpemidler. Å se igjennom videoer på eksamen er ikke noe man har tid til. Her må det skummes igjennom PDFer for å finne riktig del om du først trenger hjelp. Lenke til kommentar
Bober Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Det er mye viktigere å kunne GeoGebra og spesielt hvordan man bruker CAS til å løse de litt mer tricky oppgavene. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Det er mye viktigere å kunne GeoGebra og spesielt hvordan man bruker CAS til å løse de litt mer tricky oppgavene. Helt enig. Har R2 eksamen selv på mandag og merker det er mange småting som er tricky med geogebra. Som forskjellen på "f(x)=" og "f(x):=". Var et par løsningsforslag fra tidligere eksamen som hjalp litt med den. Har samlet en del PDFer som forklarer diverse ting i geogebra. Får håpe det kan hjelpe. Lenke til kommentar
heihopp89 Skrevet 20. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2017 Det er mye viktigere å kunne GeoGebra og spesielt hvordan man bruker CAS til å løse de litt mer tricky oppgavene. Helt enig. Har R2 eksamen selv på mandag og merker det er mange småting som er tricky med geogebra. Som forskjellen på "f(x)=" og "f(x):=". Var et par løsningsforslag fra tidligere eksamen som hjalp litt med den. Har samlet en del PDFer som forklarer diverse ting i geogebra. Får håpe det kan hjelpe. har du lyst å dele PDFer med meg? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 har du lyst å dele PDFer med meg? Fant de ved litt lett googling, men skal sende deg en PM med de jeg har funnet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå