member-378285 Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Hva er egentlig forskjellen på tørrhoste, slimhoste, harking og kremting og nervøs hoste? Hva er mest irriterende å høre på? Og nevn årsaker til de ulike typene hosting? Det var en dag jeg hadde forelesning på skolen og når jeg hadde pratet i 60 min foran klassen, da var det alltid en som hostet svakt, etterfulgt av en annen som hostet kraftigere og enda en som hostet kraftigst, så selvsagt ble det en dårlig forelesning. Kan folk bli misunnelige på meg, og ingen tørr å si noe frekt så da trøster de seg med å hakke på deg ved å hoste kraftig? Er det derfor mange har musikk i øret så de skal slippe å høre folk hoste hvert 2 minutt på toget, bussen og gata? Jeg har aldri skjønt hvorfor jeg ser på folk som hoster som noen jegere som er psykisk ute etter å føle meg dårlig? Kan hoste være psykisk mobbing? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 1. Hva er egentlig forskjellen på tørrhoste, slimhoste, harking og kremting og nervøs hoste? 2. Hva er mest irriterende å høre på? Og nevn årsaker til de ulike typene hosting? 3. Kan folk bli misunnelige på meg, og ingen tørr å si noe frekt så da trøster de seg med å hakke på deg ved å hoste kraftig? 4. Er det derfor mange har musikk i øret så de skal slippe å høre folk hoste hvert 2 minutt på toget, bussen og gata? 5. Jeg har aldri skjønt hvorfor jeg ser på folk som hoster som noen jegere som er psykisk ute etter å føle meg dårlig? 6. Kan hoste være psykisk mobbing? 1. Tørrhoste = Hoste som oppstår uten at slim er involvert. Slimhoste = Hoste som oppstår fordi det ligger slim i luftveiene. Harking = Oftest noe grums et sted i luftveiene der harking er nok til å få det ut uten å hoste. Kremting = Mildere form for harking. Nervøs hoste = Hoste forbundet med psykiske triggere fremfor faktisk fysisk behov. 2. Subjektivt, men for egen del nervøs hosting. Ellers se over. 3. Din teori og sikkert helt riktig. 4. Subjektivt, men for egen del nei, jeg liker musikk mer enn jeg hater hosting. 5. Egentlig ikke et spørsmål, men en påstand, se ellers svar på punkt 3. 6. Ingenting er umulig. Jeg har mobbet en person ved å lage prompelyder (når jeg var 6 år). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå