djgudleif Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Synes reglene i denne tråden burde endres slik at man kan faktisk kan holde en diskusjon gående. Moderatormelding Melding fra moderator: Denne tråden er splittet ut fra tråden "Ting som irriterer så grenseløst", og handler om hva man slags diskusjoner som skal foregå i tråden . Endret 20. mai 2017 av Camrot Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Synes reglene i denne tråden burde endres slik at man kan faktisk kan holde en diskusjon gående. Enig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Er det ikke mulighet å opprette en egen slik tråd? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Poenget med tråden er små "rants", hvis det blir for mye snakk om en spesifikk ting så tar det helt over trådens tema. Hvis en sak er så engasjerende så fortjener/krever det en egen tråd. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Jeg husker "back in the day" i 2010, så fikk jeg v2.0 opprettet med avtale om at det skulle være mer avslappet forhold til "off-topic". Jeg er helt enig i at det skal være lov å diskutere enkelte emner som tas opp, men det er også viktig at tråden ikke blir en forumkafe, og at hvis debatten vokser seg for stor så må den flyttes over til en egen tråd. Jeg pleier vanligvis ikke å reagere før et emne får en tertiær avsporing, der topic har blitt til X, og X har blitt til Y. X kan diskuteres, men flyttes gjerne om det blir en fullstendig debatt ut av det. Endret 20. mai 2017 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå