SailorMoon Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Husk å sjekk opp om du gjennom arbeidsavtalen har avtalt at du må ha tillatelse frå hovedarbeidsgiver før du kan ta på deg ekstraarbeid. I tillegg må du sjølvsagt også tenke litt på helsa dersom det blir mykje jobbing over lang tid. Største utfordringa er ofte å finne ein slik deltidsjobb som ikkje kjem i konflikt med din vanlige arbeidstid. Ufaglært arbeid i helga og om kvelden er det mange som leiter etter, kanskje særlig blant studentar. Artig at du vil minne en jurist om noe slikt ^^ Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Får forresten 159 kr./timen i butikkjobbe, så ingen uttelling for mastergraden min der... Hvorfor i alle dager skulle de ha betalt mer for at du har master eller ikke? Det gir ingen mening. Fordi hun har en offentlig jobb hvor hun får mer betalt for å ha mastergrad enn om hun ikke hadde hatt det. Ville du som kjøpmann betalt mer for en kassamedarbeider med mastergrad enn en uutdannet? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Får forresten 159 kr./timen i butikkjobbe, så ingen uttelling for mastergraden min der...Hvorfor i alle dager skulle de ha betalt mer for at du har master eller ikke? Det gir ingen mening. Fordi hun har en offentlig jobb hvor hun får mer betalt for å ha mastergrad enn om hun ikke hadde hatt det. Ville du som kjøpmann betalt mer for en kassamedarbeider med mastergrad enn en uutdannet?Nei. Jeg forsøkte bare å forklare hvorfor TS tok opp dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå