Gå til innhold

Er det "rart"¨å jobbe heltid + deltid i Norge?

Anbefalte innlegg

Husk å sjekk opp om du gjennom arbeidsavtalen har avtalt at du må ha tillatelse frå hovedarbeidsgiver før du kan ta på deg ekstraarbeid.

I tillegg må du sjølvsagt også tenke litt på helsa dersom det blir mykje jobbing over lang tid.

Største utfordringa er ofte å finne ein slik deltidsjobb som ikkje kjem i konflikt med din vanlige arbeidstid. Ufaglært arbeid i helga og om kvelden er det mange som leiter etter, kanskje særlig blant studentar.

Artig at du vil minne en jurist om noe slikt ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får forresten 159 kr./timen i butikkjobbe, så ingen uttelling for mastergraden min der...

Hvorfor i alle dager skulle de ha betalt mer for at du har master eller ikke? Det gir ingen mening.

Fordi hun har en offentlig jobb hvor hun får mer betalt for å ha mastergrad enn om hun ikke hadde hatt det.

Ville du som kjøpmann betalt mer for en kassamedarbeider med mastergrad enn en uutdannet?

Lenke til kommentar

Får forresten 159 kr./timen i butikkjobbe, så ingen uttelling for mastergraden min der...

Hvorfor i alle dager skulle de ha betalt mer for at du har master eller ikke? Det gir ingen mening.

Fordi hun har en offentlig jobb hvor hun får mer betalt for å ha mastergrad enn om hun ikke hadde hatt det.
Ville du som kjøpmann betalt mer for en kassamedarbeider med mastergrad enn en uutdannet?
Nei. Jeg forsøkte bare å forklare hvorfor TS tok opp dette.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...