merterje Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Jeg har en Lenovo G510 PC hvor jeg for en tid siden oppgraderte til Windows 10. Jeg ønsker å ta en viss back-up på maskina, og under Innstillinger finner jeg Sikkerhetskopiering for Lenovo som vedlagt bilde viser. Det ser greit ut at filene sikkerhetskopieres automatisk, men hvordan skjer det, og hvor kopieres de -eksternt ? Og det som er viktigst, hvis jeg trener filene, hvor og hvordan skal jeg få tak i back-up en ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Du plugger inn en USB disk. Så setter du det opp under konfigureringen. Den samme usb disken blir da "vault" for dine filer i konfigurasjonen din. Programmet for filbackup varsler deg med notifikasjoner når disken har vært frakoplet for lenge og det er på tide å få oppdatert den med nye/endrede filer . Man bruker dette for bilder,musikk,dokumenter,osv . Mao lokasjonene i brukerprofilen din. Endret 19. mai 2017 av syar2003 Lenke til kommentar
merterje Skrevet 20. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Jeg har faktisk kopiert over til en DVD både : 1. mine Bilder/Videoer, 2. Bokmerker i nettleseren jeg bruker - Opera og 3. kopier av mine Utvidelser. Jeg vet ikke om det er flere ting jeg kan kopiere ? Men jeg har også Bilder etc i OneDrive. Men hva menes med mine personlige filer, er det mer enn det jeg har kopiert ? Hvis Windows 10 streiker er det vel bare å ta oppdatering eller laste den ned på ny ? Endret 20. mai 2017 av merterje Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Med personlige filer mener Microsoft alt du eller programmene dine lagrer i din brukerprofil.documents,downloads,pictures,videos,favorites,osv Omtalt her under "File History" https://www.howtogeek.com/220986/how-to-use-all-of-windows-10’s-backup-and-recovery-tools/ Endret 20. mai 2017 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå