Gå til innhold

Hvordan funker sikkerhetskopieringen ?

Anbefalte innlegg

Jeg har en Lenovo G510  PC hvor jeg for en tid siden oppgraderte til Windows 10. Jeg ønsker å ta en viss back-up på maskina, og under Innstillinger finner jeg Sikkerhetskopiering for Lenovo som vedlagt bilde viser. Det ser greit ut at filene sikkerhetskopieres automatisk, men hvordan skjer det, og hvor kopieres de -eksternt  ? Og det som er viktigst, hvis jeg trener filene, hvor og hvordan skal jeg få tak i back-up en ?

post-232280-0-01014600-1495222999_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du plugger inn en USB disk.

Så setter du det opp under konfigureringen.

Den samme usb disken blir da "vault" for dine filer i konfigurasjonen din.

Programmet for filbackup varsler deg med notifikasjoner når disken har vært frakoplet for lenge og det er på tide å få oppdatert den med nye/endrede filer .

Man bruker dette for bilder,musikk,dokumenter,osv . Mao lokasjonene i brukerprofilen din.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk kopiert over til  en DVD både : 1. mine Bilder/Videoer, 2. Bokmerker i nettleseren jeg bruker - Opera og 3. kopier av mine Utvidelser. Jeg vet ikke om det er flere ting jeg kan kopiere ?  Men jeg har også Bilder etc i OneDrive. Men hva menes med mine personlige filer, er det mer enn det jeg har kopiert ? Hvis Windows 10 streiker er det vel bare å ta oppdatering eller laste den ned på ny ?

Endret av merterje
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...