Populært innlegg VRK18 Skrevet 19. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 19. mai 2017 Oslo hadde vært en bedre by uten disse. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslo-masseslagsmaal-med-macheter/a/24002568/ 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Thoto79 Skrevet 19. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 19. mai 2017 VR-Katten ligger der som gjedda i sivet og bare venter på nye saker i samme smale kategori. 11 Lenke til kommentar
Sir Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Da jeg var ung sloss vi med hverandre. Lurer på hvordan man klarer å havne i slagsmål med macheter? 6 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Lurer på hvorfor de sloss i det hele tatt i stedet for å løse konfliktene sine med ord. Smarte folk det der, altså. Veldig voksent må jeg si. Foreldrene er nok stolte. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg misanthrope Skrevet 20. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 20. mai 2017 VR-Katten ligger der som gjedda i sivet og bare venter på nye saker i samme smale kategori. Dessverre må han sjelden vente lenge... det sørger våre nye landsmenn for. Og det er jo poenget. 12 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Mulig de løser uenigheter med macheter i hjemlandet. Kanskje slike barbariske metoder også er en av mange grunner til at hjemlandet er et sted de måtte flykte fra. Bra de har intelligens nok til å ta med seg dette til sitt nye land også. 3 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Mulig de løser uenigheter med macheter i hjemlandet. Kanskje slike barbariske metoder også er en av mange grunner til at hjemlandet er et sted de måtte flykte fra. Bra de har intelligens nok til å ta med seg dette til sitt nye land også. Da hallingdølens knivblad att løst i hans slir. Eller ved fest på lokalet på Voss. "Ut å sløss, inn å dains" I 1956 bodde jeg, som 9 åring, et år i Vika (Oslo). Der rådde Bossebanden. De var farlige de! Problemet har eskalert, men løsningen forblir den samme "Tomme ord uten å gjøre ansvar gjeldende". Problemer skal forståes bort. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) VR-Katten ligger der som gjedda i sivet og bare venter på nye saker i samme smale kategori. "Smal kategori" Folk angriper hverandre med macheter i hovedstaden. Du gnir deg vell godt i hendene nå som Oslo blir stadig mer lik en Sør-Amerikansk/Afrikansk by du. Endret 20. mai 2017 av geita_ 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 VR-Katten ligger der som gjedda i sivet og bare venter på nye saker i samme smale kategori. Og nye saker kommer på rekke og rad, det har slike som deg sørget for. 6 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 VR-Katten ligger der som gjedda i sivet og bare venter på nye saker i samme smale kategori. Og nye saker kommer på rekke og rad, det har slike som deg sørget for. VR-Katten ligger der som gjedda i sivet og bare venter på nye saker i samme smale kategori. Dessverre må han sjelden vente lenge... det sørger våre nye landsmenn for. Og det er jo poenget. VR-Katten ligger der som gjedda i sivet og bare venter på nye saker i samme smale kategori. "Smal kategori" Folk angriper hverandre med macheter i hovedstaden. Du gnir deg vell godt i hendene nå som Oslo blir stadig mer lik en Sør-Amerikansk/Afrikansk by du. Og der tar aldri lang tid før de aller feigeste av de fremmedfryktige jentungene her starter opp hylekoret når det har vært en voldsepisode i den store skumle storbyen... og det helt uten å ense det patetiske i det... Var det Norge for Vikinger som var essensen her? hehe, kan vel ikke tenke meg noe lenger unna Viking enn dere små engstelige forumtroll. Siden the code of honor går forøvrig slik: Whoever appeals to the law against his fellow man is either a fool or a coward Whoever cannot take care of himself without that law is both For a wounded man will shall say to his assailant "If I live, I will kill you. If I die, you are forgiven" Such is the rule of honor 3 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Og der tar aldri lang tid før de aller feigeste av de fremmedfryktige jentungene her starter opp hylekoret når det har vært en voldsepisode i den store skumle storbyen... og det helt uten å ense det patetiske i det... Var det Norge for Vikinger som var essensen her? hehe, kan vel ikke tenke meg noe lenger unna Viking enn dere små engstelige forumtroll. Siden the code of honor går forøvrig slik: Whoever appeals to the law against his fellow man is either a fool or a coward Whoever cannot take care of himself without that law is both For a wounded man will shall say to his assailant "If I live, I will kill you. If I die, you are forgiven" Such is the rule of honor Og det tar aldri lang tid før Thoto79 kaster om seg med personangrep da han sjelden har noe konstruktivt å komme med. 8 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Og der tar aldri lang tid før de aller feigeste av de fremmedfryktige jentungene her starter opp hylekoret når det har vært en voldsepisode i den store skumle storbyen... og det helt uten å ense det patetiske i det... Var det Norge for Vikinger som var essensen her? hehe, kan vel ikke tenke meg noe lenger unna Viking enn dere små engstelige forumtroll. Siden the code of honor går forøvrig slik: Whoever appeals to the law against his fellow man is either a fool or a coward Whoever cannot take care of himself without that law is both For a wounded man will shall say to his assailant "If I live, I will kill you. If I die, you are forgiven" Such is the rule of honor Og det tar aldri lang tid før Thoto79 kaster om seg med personangrep da han sjelden har noe konstruktivt å komme med. Hint: Gå i seg selv, slutt å grin over meg eller de slemme pakistanerne w/e. Vi er nemlig ikke roten til din psykiske lidelse som innebærer engstelse for alt nytt og fremmed. Dette er ting du må jobbe med helt selv og som jeg hjelper deg med å få fokus over på her. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Hint: Gå i seg selv, slutt å grin over meg eller de slemme pakistanerne w/e. Vi er nemlig ikke roten til din psykiske lidelse som innebærer engstelse for alt nytt og fremmed. Dette er ting du må jobbe med helt selv og som jeg hjelper deg med å få fokus over på her. Og der var den igjen. Det slår aldri feil. 4 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Og der tar aldri lang tid før de aller feigeste av de fremmedfryktige jentungene her starter opp hylekoret når det har vært en voldsepisode i den store skumle storbyen... og det helt uten å ense det patetiske i det... Var det Norge for Vikinger som var essensen her? hehe, kan vel ikke tenke meg noe lenger unna Viking enn dere små engstelige forumtroll. Siden the code of honor går forøvrig slik: Whoever appeals to the law against his fellow man is either a fool or a coward Whoever cannot take care of himself without that law is both For a wounded man will shall say to his assailant "If I live, I will kill you. If I die, you are forgiven" Such is the rule of honor Og det tar aldri lang tid før Thoto79 kaster om seg med personangrep da han sjelden har noe konstruktivt å komme med. Får jeg minne om at ditt første bidrag til denne tråden var "Og nye saker kommer på rekke og rad, det har slike som deg sørget for." som svar til Thoto? En bør gå rimelig stille i dørene når det gjelder personangrep etter en slik post. 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Får jeg minne om at ditt første bidrag til denne tråden var "Og nye saker kommer på rekke og rad, det har slike som deg sørget for." som svar til Thoto? En bør gå rimelig stille i dørene når det gjelder personangrep etter en slik post. Får jeg minne om at hans første innlegg var å kalle TS ei gjedde? Men det synes kanskje du var helt greit, idk. 4 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Får jeg minne om at ditt første bidrag til denne tråden var "Og nye saker kommer på rekke og rad, det har slike som deg sørget for." som svar til Thoto? En bør gå rimelig stille i dørene når det gjelder personangrep etter en slik post. Får jeg minne om at hans første innlegg var å kalle TS ei gjedde? Men det synes kanskje du var helt greit, idk. Det er altså ikke spesielt relevant for det jeg påpeker. Vi kan gjerne stipulere, for diskusjonens del, at hans innlegg var et personangrep. Det endrer altså ikke på at din kritikk av ham for personangrep kom etter at du selv hadde innledet med et personangrep. 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Det er altså ikke spesielt relevant for det jeg påpeker. Vi kan gjerne stipulere, for diskusjonens del, at hans innlegg var et personangrep. Det endrer altså ikke på at din kritikk av ham for personangrep kom etter at du selv hadde innledet med et personangrep. Det jeg skrev er jo faktisk 100% sant, ikke noe random pissprat. 3 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Det er altså ikke spesielt relevant for det jeg påpeker. Vi kan gjerne stipulere, for diskusjonens del, at hans innlegg var et personangrep. Det endrer altså ikke på at din kritikk av ham for personangrep kom etter at du selv hadde innledet med et personangrep. Det jeg skrev er jo faktisk 100% sant, ikke noe random pissprat. Thoto79 personlig ansvarlig for machete-slagsmålet i Oslo fredag kveld. 100% sant. Ikke noe random pissprat. You heard it here first folks. 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Thoto79 personlig ansvarlig for machete-slagsmålet i Oslo fredag kveld. 100% sant. Ikke noe random pissprat. You heard it here first folks. Hvem er det som synes det er greit at slike usiviliserte villmenn kommer og bosetter seg i landet? Hvem er det som kritiserer alle som er imot dette? Hvem stemmer på partier som forårsaker dette? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå