olehenri Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Hei. Har diverse rust på min 200sx som må utbedres, har prøvd å fått tak i folk som kunne ha hjulpet meg men uten hell. Dermed lurer jeg på om det er noen her inne som har noe sted å anbefale på Østlandet, helst så nærme Hed/Opp som mulig og som er flinke og rimelige? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Vet ikke om noen, men tenker du privat personer eller firma? Kan jo prøve "mitt anbud" å se om du får noe napp den veien, eneste jeg kommer på, hvis du ikke finner ett karosseri verksted ett eller anna stedet, slike ting må vel finnes fortsatt, men så mye som biler ses ned på i Norge så er jeg ikke overraska om alt slikt er borte nesten. Vet ikke hvor bra "mitt anbud" er, aldri brukt det. http://mittanbud.no/ Endret 19. mai 2017 av meg0709 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2017 Jeg har prøvd privat, men det har bare endt med avslag og folk som ikke lar høre fra seg. Har henvedt meg til noen karrosseriverksteder også på mail men uten svar, har ikke fått ringt noen ennå da jeg stortsett sover i arbeidstidene dems (nattevakt) Har prøvd på Finn uten særlig respons, responsen jeg fikk får jeg ikke lenger kontakt med. Har hatt ute på mitt anbud i noen uker, ingen respons der heller. La ut på anbudstorget i sta, så får vente å se om det blir noe respons der. Har noen karrosseriverksteder jeg tenker å ringe, men er ikke så keen på å betale 50 lapper for at dem bare skal se på bilen.. De pleier å være så dyre at det ikke hadde overrasket meg om det var tilfelle. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Det må da finnes en del i bilmiljøet som kan gjøre dette? Kjenner flere aktuelle men i helt feil landsdel for din del. Hobbymekanikere er vel svaret du er ute etter, og helst svart. Disse har ofte god tid og gjør grundig jobb. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2017 Ja har forsøkt det og, men vanvittig laber respons.. Fått kontakt igjen med en via finn som hadde vært utilgjengelig ei stund, så får håpe det ordner seg når han er ledig om et par ukers tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå