Leif Olsson Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Så hva d helg igjen :-) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Det blir nok en trøtt helg for denne krabaten. Kanskje det ble for mye 17. mai-feiring. Morsomt og godt sett, flott bilde. Vel overstått feiring Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2017 Det blir nok en trøtt helg for denne krabaten. Kanskje det ble for mye 17. mai-feiring. Morsomt og godt sett, flott bilde. Vel overstått feiring Ja Melvin, kanske trøtt etter for mye 17 mai-feiring, med før mange kråkeboller? Takk før din hyggelige kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Du må vel snart ha fotografert alt av fugler på øya di. Jeg forsøkte å komme nært inn på erfugler hos meg, men selv med 30xzoom kom jeg ikke så nært at jeg ble fornøyd. Endte opp med å filme en flokk og det syntes jeg faktisk ble bedre. Jeg har ikke gitt opp ennå, så vent å se. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2017 Du må vel snart ha fotografert alt av fugler på øya di. Jeg forsøkte å komme nært inn på erfugler hos meg, men selv med 30xzoom kom jeg ikke så nært at jeg ble fornøyd. Endte opp med å filme en flokk og det syntes jeg faktisk ble bedre. Jeg har ikke gitt opp ennå, så vent å se. Mvh.Oddvar Hei Oddvar Trevligt at du stakk inom, med en hyggelig kommentar Så riktig, har nokk tatt bilde av de fleste fuglene på øya Kan som du sier, noen gang, bli bedre med en flokk, enn en enskild individ Bra at du ikke gir opp, stå på Oddvar, snart kommer fuglene nært deg, og jeg venter på ditt blinkskudd då Mvh Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Kanskje like godt vi ikke hører lyden, direkte vakker er jo ikke den. Fint bilde av skrikhalsen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2017 Kanskje like godt vi ikke hører lyden, direkte vakker er jo ikke den. Fint bilde av skrikhalsen. Mvh Ragnar Denne gangen ikke skrik, bare en gjesping Takk for hyggelig kommentar Ragnar Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg