Gå til innhold

Så hva d helg igjen :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir nok en trøtt helg for denne krabaten. Kanskje det ble for mye 17. mai-feiring. Morsomt og godt sett, flott bilde. Vel overstått feiring ;)

Ja Melvin, kanske trøtt etter for mye 17 mai-feiring, med før mange kråkeboller? ;) Takk før din hyggelige kommentar :) 

Mvh Leif :cool: 

Lenke til kommentar

Du må vel snart ha fotografert alt av fugler på øya di.

Jeg forsøkte å komme nært inn på erfugler hos meg, men selv med 30xzoom kom jeg ikke så nært at jeg ble fornøyd.

Endte opp med å filme en flokk og det syntes jeg faktisk ble bedre. Jeg har ikke gitt opp ennå, så vent å se.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Du må vel snart ha fotografert alt av fugler på øya di.

Jeg forsøkte å komme nært inn på erfugler hos meg, men selv med 30xzoom kom jeg ikke så nært at jeg ble fornøyd.

Endte opp med å filme en flokk og det syntes jeg faktisk ble bedre. Jeg har ikke gitt opp ennå, så vent å se.

Mvh.Oddvar

Hei Oddvar

Trevligt at du stakk inom, med en hyggelig kommentar :) Så riktig, har nokk tatt bilde av de fleste fuglene på øya ;) Kan som du sier, noen gang, bli bedre med en flokk, enn en enskild individ :) Bra at du ikke gir opp, stå på Oddvar, snart kommer fuglene nært deg, og jeg venter på ditt blinkskudd då :thumbup: 

Mvh Leif :cool: 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...