Gå til innhold

Korrupsjonssaken mot Jensen - Er han skyldig?

Korrupsjonssaken mot Jensen  

63 stemmer

1. 1. Er Jensen skyldig etter korrupsjonstiltale?

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest I1RRS7FlJH

Advokat Elden fortalte ham hva han skulle si og hvordan han skulle oppføre seg og nå går Erik Jensen rundt som en fri mann fordi han har klart å fake en psykisk lidelse.

Det er hvertfall fort gjort å mistenke.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Merkelig hele greia. Det er jo ikke akkurat et ukjent fenomen at mange innsatte sliter psykisk, uten at det blir vist noen særlig nåde med dem av den grunn. Folk fra kriminalomsorgen har jo mange ganger vært ute i mediene og tatt opp at de har (p)syke innsatte som egentlig burde vært et helt annet sted. Sier ikke at det nødvendigvis er sånn det skal være, men hvorfor blir akkurat Jensen vist så hensyn med dette.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Mr.M skrev (12 minutter siden):

selv om dette skulle stemme, vil nok de sakkyndige som har vurdert Jensen som syk, fortsatt hevde de har (faglig) rett

Om Jensen (og samboeren?, "Jeg fikk Eirik ut av fengsel") har løyet til de sakkyndige er jo diagnosen stilt på falskt grunnlag. Uansett er det helt utrolig at han slipper å sone. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
rabler skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker soningsavbruddet handler om at både politiet og store deler av påtalemyndighetene vet at han er uskyldig dømt.

Tror heller det mer at de beskytter sine egne. Han var "først og fremst politi" og kun sekundært kriminell i deres øyne. Var ingen tvil om at han var skyldig. Noen kan kanskje være uenig i hvor alvorlig grad det var, men uskyldig var han ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
3 hours ago, frohmage said:

Hvordan skulle de kunne vite det?

Jeg tenker de vet godt hvilke oppgaver han hadde og hva slags metoder han brukte. Jeg synes fra første dag at hele saken viker kunstig og konstruert og bar preg av at noen var ute etter å ta han.

Men dette er bare mine spekulasjoner og ikke noe jeg gidder å bruke å bruke særlig med tid og krefter på merker jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
rabler skrev (15 minutter siden):

Jeg tenker de vet godt hvilke oppgaver han hadde og hva slags metoder han brukte.

Jeg tror politiet lett hadde fått han frikjent om de trodde han var uskyldig, men de kan selvfølgelig ikke VITE det.

Lenke til kommentar

Det er i alla fall praktiskt att få en diagnos som sier att man blir syk av att sitte i fengsel. Framförallt då det resulterar i att man blir fri.

Tror att många kan ha den diagnosen trots att jag inte har hört om det tidigare. Är nog ikke så morsomt att vara i fengsel. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...