Harryhansen Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) . Endret 24. mai 2017 av Harryhansen Lenke til kommentar
London0Calling Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Jeg kom på at oppgaven 4 var enklest på veien hjem. For å bli helt ærlig så så jeg kun 3-4 episoder av Skam og idet jeg så Skam så sluttet jeg å lese oppgaven. Mene på veien hjem kom jeg på at man skulle egentlig sammenligne kjønnsroller - spesielt kvinneroller da og nå og at da trengte man ikke se Skam. Jeg fikk en 5'er på en tentamen om kjønnsroller og til og med hadde med med tolkming og analyse av Ibsens drama og jeg hadde også særemnet med om nettopp dette. Faen! Noen som tok oppgave 2 og vil si mer hva de har fokusert på? Skal gjøre det selv når jeg får komme hjem. Greit hvis dere kan også skrive stikkord om hvirdan dere svarte på del 1. Jeg pekte på at det var typisk å sette spørsmålstegn ved kristendomm, dens etikk og selve Gud. Jeg forstå den piggtråden og himmelen som løgn. Dernest meningløshet og ga som eksempel at hver strofe handla om at ting forsvinner - håp, uro men også sommer og vår osv og til slutt du selv. Når det glelder form så pekte jeg på allusjoner (det meg priggtråden og den første setningen med et nakent land), navnløse jegforfatter, frie verser og en ting til jeg ikke husker akkuratt nå Lenke til kommentar
Breezyinmotion Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) Del 1- skrev at Rolf Jacobsen var en kjent norsk modernist. Endret 24. mai 2017 av Breezyinmotion Lenke til kommentar
Tinnitus Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Tenkte å velge oppgave 4, men var i tvil om kulturhistorisk sammenheng var det samme som litteraturhistorisk, så droppa den. Valgte så oppgave 1, dikttolkning og sammenligning av de, gikk til helsikke Lenke til kommentar
Erik1221 Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) redigert Endret 24. mai 2017 av Erik1221 1 Lenke til kommentar
Harryhansen Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) . Endret 24. mai 2017 av Harryhansen 2 Lenke til kommentar
Breezyinmotion Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) Oppgave 4 anyone Endret 24. mai 2017 av Breezyinmotion Lenke til kommentar
London0Calling Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Skulle også si det! Kan man ikke fjerne innlegget selv? I så fall editer posten og ta det vekk. Du og Erik, for plagiatkobtrollen vil finne den siterte teksten og. Gjør det fort. Jo lengre den står, jo lettere vil plagiatkontrollen finne den. Men på den andre siden om sensoren vil sjekke om det er plagiat, så har h*n lenken til tråden og ser at vedkommende har kun postet sin besvarelse. Lenke til kommentar
Erik1221 Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Noen her som valgte oppgave 3? Jeg foretrekker retorisk analyse fremfor alt, så jeg kan gjerne meddele noen punkter som jeg trakk fram. Synes det var veldig vanskelig å finne logos-argumentasjon, men etos og patos gikk greit. Kortsvaret derimot... Er overrasket over valget, der dette kortsvaret bryter normen i stor grad. Brukte 1 1/2 time på å få frem noe skriveverdig. Hvordan gikk det med dere andre? Lenke til kommentar
London0Calling Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Ikke sitter han da :/ Lenke til kommentar
Erik1221 Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) Skulle også si det! Kan man ikke fjerne innlegget selv? I så fall editer posten og ta det vekk. Du og Erik, for plagiatkobtrollen vil finne den siterte teksten og. Gjør det fort. Jo lengre den står, jo lettere vil plagiatkontrollen finne den. Men på den andre siden om sensoren vil sjekke om det er plagiat, så har h*n lenken til tråden og ser at vedkommende har kun postet sin besvarelse. Hvilken av tekstene mine tenker du på? Kan ikke huske at jeg har lagt ut noe her. Bortsett fra den filen angående kreative innledninger, men der er eksempelet fra en tentamen jeg hadde i høst VG3. nvm, jeg skjønte det. Endret 24. mai 2017 av Erik1221 Lenke til kommentar
Breezyinmotion Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) Supert Endret 24. mai 2017 av Breezyinmotion Lenke til kommentar
Erik1221 Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Skulle også si det! Kan man ikke fjerne innlegget selv? I så fall editer posten og ta det vekk. Du og Erik, for plagiatkobtrollen vil finne den siterte teksten og. Gjør det fort. Jo lengre den står, jo lettere vil plagiatkontrollen finne den. Men på den andre siden om sensoren vil sjekke om det er plagiat, så har h*n lenken til tråden og ser at vedkommende har kun postet sin besvar Borte nå? Ja, men rediger det innlegget ditt der du svarte meg. Lenke til kommentar
London0Calling Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Ja, nå må harryhansen bare redigere sitt Lenke til kommentar
Breezyinmotion Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Skulle også si det! Kan man ikke fjerne innlegget selv? I så fall editer posten og ta det vekk. Du og Erik, for plagiatkobtrollen vil finne den siterte teksten og. Gjør det fort. Jo lengre den står, jo lettere vil plagiatkontrollen finne den. Men på den andre siden om sensoren vil sjekke om det er plagiat, så har h*n lenken til tråden og ser at vedkommende har kun postet sin besvar Borte nå? Ja, men rediger det innlegget ditt der du svarte meg. done Lenke til kommentar
Erik1221 Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Da var faren unnagjort, haha! Lenke til kommentar
Harryhansen Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Skulle også si det! Kan man ikke fjerne innlegget selv? I så fall editer posten og ta det vekk. Du og Erik, for plagiatkobtrollen vil finne den siterte teksten og. Gjør det fort. Jo lengre den står, jo lettere vil plagiatkontrollen finne den. Men på den andre siden om sensoren vil sjekke om det er plagiat, så har h*n lenken til tråden og ser at vedkommende har kun postet sin besvar Borte nå? Ja, men rediger det innlegget ditt der du svarte meg. done sånn, herregud... la oss håpe at den ikke fortsatt ligger inne i systemet da.... Lenke til kommentar
Breezyinmotion Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Skulle også si det! Kan man ikke fjerne innlegget selv? I så fall editer posten og ta det vekk. Du og Erik, for plagiatkobtrollen vil finne den siterte teksten og. Gjør det fort. Jo lengre den står, jo lettere vil plagiatkontrollen finne den. Men på den andre siden om sensoren vil sjekke om det er plagiat, så har h*n lenken til tråden og ser at vedkommende har kun postet sin besvar Borte nå? Ja, men rediger det innlegget ditt der du svarte meg. done sånn, herregud... la oss håpe at den ikke fortsatt ligger inne i systemet da.... tviler, så lenge vi har redigert det så er det nok borte 2 Lenke til kommentar
Erik1221 Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Skulle også si det! Kan man ikke fjerne innlegget selv? I så fall editer posten og ta det vekk. Du og Erik, for plagiatkobtrollen vil finne den siterte teksten og. Gjør det fort. Jo lengre den står, jo lettere vil plagiatkontrollen finne den. Men på den andre siden om sensoren vil sjekke om det er plagiat, så har h*n lenken til tråden og ser at vedkommende har kun postet sin besvar Borte nå? Ja, men rediger det innlegget ditt der du svarte meg. done sånn, herregud... la oss håpe at den ikke fortsatt ligger inne i systemet da.... tviler, så lenge vi har redigert det så er det nok borte Håper virkelig ikke dette ødelegger! Krysser fingrene! Lenke til kommentar
London0Calling Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Tror ikke det, siden den lå her så kort. Om plagiatkobtrollen finner noe, så finner sensoren ikke kilden. I så fall får han opp lenken til tråden her og 1) finner ikke noe 2) ser og forstår at du kun posta din besvarelse her Slapp av, det skal gå bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå