WHBO Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Må nok belage oss på å vente helt til mandag ja.. Lenke til kommentar
Pame Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 (endret) Karakterene ligger ute nå. Nei! Ligger på samordna opptak under elektronisk vitnemål. Fikk 6 på BM, hadde langt ifra ventet det. Endret 17. juni 2017 av Pame Lenke til kommentar
kristianisabella Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Finner det ikke. Står elektronisk vitnemål ikke er tilgjengelig..? Lenke til kommentar
Pame Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Finner det ikke. Står elektronisk vitnemål ikke er tilgjengelig..? Når du klikker på gå til dokumentasjon bør det være et nummer under elektronisk vitnemål som du kan klikke på. Lenke til kommentar
Pame Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Får opp dette Da må du nok bare vente, skolen har vel ikke lagt inn karakterene enda. Lenke til kommentar
aQrubat Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Pame Du får dokumentere det da =) Lenke til kommentar
KjemiLykke Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Jeg fikk 5 på bokmål. Det er en god karakter men er likevel litt skuffet Lenke til kommentar
Erik1221 Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Lærerne på skolen min har hatt møte idag pga. eksamensresultater. Tydeligvis har sensorene i år vært VELDIG strenge, der hete 80% av avgangselevene ved min skole gikk ned minst 1 karakter, og 70% har klagd. Alle norsklærerne er enige om at karaktersettingen på årets eksamen vært rart, og overraskende strengt. 1 Lenke til kommentar
Lotzys Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Lærerne på skolen min har hatt møte idag pga. eksamensresultater. Tydeligvis har sensorene i år vært VELDIG strenge, der hete 80% av avgangselevene ved min skole gikk ned minst 1 karakter, og 70% har klagd. Alle norsklærerne er enige om at karaktersettingen på årets eksamen vært rart, og overraskende strengt. Fikk 5 her og har klagd..... Trodde virkelig at jeg rodde i land en 6'er på besvarelsen min. Hva med deg? Du virker som svært oppegående Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 På min skole gikk absolutt ALLE opp i karakter! En venninne av meg som vanligvis får 4 i norsk fikk 6! Overraskende. Lenke til kommentar
Pame Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 (endret) Noen som har sett på sidemålskarakteren? Valgte oppgaven med dialekter og endte selvsagt opp med dårlig karakter. Tydeligvis med "forklar hvordan hun argumenterer for synet sitt" så var det en argumentasjonsanalyse de skulle frem til. For meg så er det en formulering som stiller deg ganske åpent. Sto heller ingenting i oppgavekommentaren om at man skulle analysere argumentasjonen. Kan heller ikke være så utrolig vanskelig å bare skrive "argumentasjonsanalyse" som oppgaveinstruks istedenfor å skrive noe difust og tvetydig som er lett å misforstå. Endret 20. juni 2017 av Pame 1 Lenke til kommentar
Tinnitus Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 (endret) Noen som har sett på sidemålskarakteren? Valgte oppgaven med dialekter og endte selvsagt opp med dårlig karakter. Tydeligvis med "forklar hvordan hun argumenterer for synet sitt" så var det en argumentasjonsanalyse de skulle frem til. For meg så er det en formulering som stiller deg ganske åpent. Sto heller ingenting i oppgavekommentaren om at man skulle analysere argumentasjonen. Kan heller ikke være så utrolig vanskelig å bare skrive "argumentasjonsanalyse" som oppgaveinstruks istedenfor å skrive noe difust og tvetydig som er lett å misforstå. Valgte samme oppgave og er helt enig med deg! Karakteren min ble helt elendig!!! Endret 20. juni 2017 av Tinnitus Lenke til kommentar
Pame Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Noen som har sett på sidemålskarakteren? Valgte oppgaven med dialekter og endte selvsagt opp med dårlig karakter. Tydeligvis med "forklar hvordan hun argumenterer for synet sitt" så var det en argumentasjonsanalyse de skulle frem til. For meg så er det en formulering som stiller deg ganske åpent. Sto heller ingenting i oppgavekommentaren om at man skulle analysere argumentasjonen. Kan heller ikke være så utrolig vanskelig å bare skrive "argumentasjonsanalyse" som oppgaveinstruks istedenfor å skrive noe difust og tvetydig som er lett å misforstå. Valgte samme oppgave og er helt enig med deg! Karakteren min ble helt elendig!!! De må jo skjønne at de har driti seg ut når så mange får dårlige karakterer bare pga oppgaveformuleringen. Lenke til kommentar
Erik1221 Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Lærerne på skolen min har hatt møte idag pga. eksamensresultater. Tydeligvis har sensorene i år vært VELDIG strenge, der hete 80% av avgangselevene ved min skole gikk ned minst 1 karakter, og 70% har klagd. Alle norsklærerne er enige om at karaktersettingen på årets eksamen vært rart, og overraskende strengt. Fikk 5 her og har klagd..... Trodde virkelig at jeg rodde i land en 6'er på besvarelsen min. Hva med deg? Du virker som svært oppegående Klarte å prestere til en 6'er på norsk sidemål, men en 4'er på norsk hovedmål. Ble veldig satt ut, så jeg sendte den til læreren min som sa at dette er en tydelig 5'er, hvis ikke en 6'er. Så jeg har nok klagd ja. Lenke til kommentar
London0Calling Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Samme her, gikk ned en karakter, altså fikk 3'er mens læreren min mente at jeg egentlig burde ha fått en 5er. Og ho var jo sensor selv i år. Men gidder ikke å klage, har ikke tid til det. Skal søke til utlandet og må levere vitnemålet med en gang. Samtidig fikk jeg en 6er i norsk muntlig eksamen i dag, så det trøster litt Lenke til kommentar
Erik1221 Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Samme her, gikk ned en karakter, altså fikk 3'er mens læreren min mente at jeg egentlig burde ha fått en 5er. Og ho var jo sensor selv i år. Men gidder ikke å klage, har ikke tid til det. Skal søke til utlandet og må levere vitnemålet med en gang. Samtidig fikk jeg en 6er i norsk muntlig eksamen i dag, så det trøster litt Gratulerer med 6'er i norsk muntlig! Lenke til kommentar
London0Calling Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Samme her, gikk ned en karakter, altså fikk 3'er mens læreren min mente at jeg egentlig burde ha fått en 5er. Og ho var jo sensor selv i år. Men gidder ikke å klage, har ikke tid til det. Skal søke til utlandet og må levere vitnemålet med en gang. Samtidig fikk jeg en 6er i norsk muntlig eksamen i dag, så det trøster litt Gratulerer med 6'er i norsk muntlig! Takk takk! Og gratuler til deg og, håper du får en 6'er til slutt. Skulle selv ha klagd, men i det jeg får vitnemålet så må jeg få apostille på den, sende til tolk og deretter til det utenlandske universitetet og greier, så det lønner seg rett og slett ikke. Det var faktisk første 3'eren min i norsk skriftlig noensinne, så sensorene måtte være helt nazi i år. Torbjørn Røe Isaksen vettu ;3 Lenke til kommentar
Lotzys Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Lærerne på skolen min har hatt møte idag pga. eksamensresultater. Tydeligvis har sensorene i år vært VELDIG strenge, der hete 80% av avgangselevene ved min skole gikk ned minst 1 karakter, og 70% har klagd. Alle norsklærerne er enige om at karaktersettingen på årets eksamen vært rart, og overraskende strengt. Fikk 5 her og har klagd..... Trodde virkelig at jeg rodde i land en 6'er på besvarelsen min. Hva med deg? Du virker som svært oppegående Klarte å prestere til en 6'er på norsk sidemål, men en 4'er på norsk hovedmål. Ble veldig satt ut, så jeg sendte den til læreren min som sa at dette er en tydelig 5'er, hvis ikke en 6'er. Så jeg har nok klagd ja. Det er jo bra. Synd med hovedmål. Du hadde altså 6 i standpunkt? Lenke til kommentar
Erik1221 Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Lærerne på skolen min har hatt møte idag pga. eksamensresultater. Tydeligvis har sensorene i år vært VELDIG strenge, der hete 80% av avgangselevene ved min skole gikk ned minst 1 karakter, og 70% har klagd. Alle norsklærerne er enige om at karaktersettingen på årets eksamen vært rart, og overraskende strengt. Fikk 5 her og har klagd..... Trodde virkelig at jeg rodde i land en 6'er på besvarelsen min. Hva med deg? Du virker som svært oppegående Klarte å prestere til en 6'er på norsk sidemål, men en 4'er på norsk hovedmål. Ble veldig satt ut, så jeg sendte den til læreren min som sa at dette er en tydelig 5'er, hvis ikke en 6'er. Så jeg har nok klagd ja. Det er jo bra. Synd med hovedmål. Du hadde altså 6 i standpunkt? Yes, har 6 i norsk hovedmål og sidemål, så det er noe som ikke stemmer helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå