corsa91 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Hei Jeg skal bytte til trimpotte men har hørt at man må justere/bytte dyse. Noen som kan forklare meg? Jeg har en Pgo hvis det skulle være enklere. Takk Endret 19. mai 2017 av corsa91 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Inni forgasseren, i flottørkammeret (den nedre delen) sitter det en stor skrue med et hull i. Denne må som regel byttes hvis du trimmer eller fjerner plomberinger. Hvilken du skal bruke må du nesten høre med de som selger trimpotta. Mulig det også står i manualen/papirene til potta. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2017 Ok takk. Er litt noob. Hvordan kommer jeg til forgasseren? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Finn sylinderen. Forgasseren sitter på motsatt side av der eksosen er koblet til. Hvis ikke det sier deg noe så få hjelp av noen som kan det. Godt mulig du må av med deksler eller noe. Kjenner ikke til PGO. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2017 Kjenner ingen som kan mekke scootere. Tipper at jeg må ut med setet? Er det ved tennpluggen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Tipper du må inn fra en annen vinkel. Den sitter mellom luftfilteret og sylinderen. Lenke til kommentar
ola instan Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Bare røsk den ut og se hva som skjer Min gikk raskere men ble veldig sur i lyden :/ Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 22. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2017 ok er det slik at man må bytte dyse før anlegget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå