fjarle Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Android O har ikke fått navn ennå, men fungerer allerede veldig godt.SNIKTITT: Android O Få en forsmak på hvordan telefonen din kan bli etter neste oppdatering Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 De har kopiert Samsungs touchwizz på menyer ser jeg Det er på tide at resten av android markedet følger etter siden samsung har den beste UI'n 1 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Takker for god og utførlig gjennomgang av Android O beta! Har installert den OTA på min Nexus 5x, og den ser ut til å fungere helt fint. Slapp å sette opp telefonen på nytt igjen. Det henvises til en liten oppdatering (ca 35MB) som er kommet i etterkant av selve hovedoppdateringen til Android O. Jeg lastet den ned den lille oppdateringen, og installerte den. Det vil si, under installasjonen kom et opp melding på skjermen, hvor det sto "Feil", og bilde av en noe utslått Android-robot. Etter noe fikling med sideknappene, slo telefonen seg på igjen, og startet som normalt. Setter en stund dukket oppdateringen opp igjen. Prøvde for andre gang å oppdatere, men med samme resultat. Tenker jeg ventet til det kommer en annen oppdatering før jeg eventuelt oppdaterer telefonen igjen. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Fantomtegningen Skrevet 19. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 19. mai 2017 De har kopiert Samsungs touchwizz på menyer ser jeg Det er på tide at resten av android markedet følger etter siden samsung har den beste UI'n Eh, nei. 14 Lenke til kommentar
Kontoikkeibruk Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Takker for god og utførlig gjennomgang av Android O beta! Har installert den OTA på min Nexus 5x, og den ser ut til å fungere helt fint. Slapp å sette opp telefonen på nytt igjen. Det henvises til en liten oppdatering (ca 35MB) som er kommet i etterkant av selve hovedoppdateringen til Android O. Jeg lastet den ned den lille oppdateringen, og installerte den. Det vil si, under installasjonen kom et opp melding på skjermen, hvor det sto "Feil", og bilde av en noe utslått Android-robot. Etter noe fikling med sideknappene, slo telefonen seg på igjen, og startet som normalt. Setter en stund dukket oppdateringen opp igjen. Prøvde for andre gang å oppdatere, men med samme resultat. Tenker jeg ventet til det kommer en annen oppdatering før jeg eventuelt oppdaterer telefonen igjen. Jeg har samme feil på min Nexus 6P. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 For at YouTube skal kunne ligge å flyte fritt på skjermen som du sier, så må man ha YouTube Red. Lenke til kommentar
Populært innlegg kremt Skrevet 19. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 19. mai 2017 De har kopiert Samsungs touchwizz på menyer ser jeg Det er på tide at resten av android markedet følger etter siden samsung har den beste UI'n Samsung har skylden for at mange hater Android. Telefoner fulle av bloat og alt for mye piss inne på de. Ekstremt treg på oppdateringer, og latterlig overkompliserte menyer. 10 Lenke til kommentar
Elibor Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Er betaen for Nexus 5X noe annerledes enn for 6P? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2017 Ondskapen: Takk! Det gir mening. Har oppdatert saken Also - hjertelig takk til den av dere som har lagt inn bestilling på gratis kondomer til mobilnummeret mitt. Det varmer! Haha. Tok meg en stund å skjønne hva i huleste som foregikk der, men jeg la vel opp til det med Günther-referansen 3 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Nå vet ikke jeg om ansiktgjennkjenning har vært en funksjon i denne telefonen tidligere, men går man inn i smartlock menyen får man et valg om ansiktgjennkjenning, og ja neste gang man skal låse opp telefonen så stryker man skjermn og vips er den opplåst hvis ansiktet gjenkjennes. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 For at YouTube skal kunne ligge å flyte fritt på skjermen som du sier, så må man ha YouTube Red. Noe som jo er helt latterlig, spesielt når YouTube ikke klarer å levere tjenesten i mer enn 2-3 land.. 2 Lenke til kommentar
BingoBobBetjent Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Leste noe om at de skulle hindre apper i bakgrunnen å hente like presis GPS informasjon som før. Har dere testet hvordan det påvirker apper som Strava og Endomondo? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) BingoBobBetjent: Vi har ikke testet det, men det kan jeg aldri tenke meg er et problem. Prioriterte apper vil nok få bruke GPS-en som de behøver. Det samme gjelder taleveiledning fra kartapplikasjoner uten skjermen aktivert - det må jo også virke. Det er en hel verden av nødvendige ting som slutter å funke om det skal skje.Appene som ikke får skru på GPS-en i tide og utide er nok for eksempel Facebook og annet slagg som liker å aksessere posisjonstjenesten også når man ikke poster eller faktisk gjør noe aktivt med den.newnick: Den er jeg ikke 100% sikker på - men avregistrerer nå for å se om den blir borte på vei tilbake til Nougat. Bra tips! Takk. Edit: Face Unlock var på programvaren for Pixel før Android O, så det er ikke nytt i denne versjonen - i hvert fall ikke for den Elibor: Det er jeg usikker på. Jeg *tror* at samme generasjon = samme design, og at det dermed skal være likt. Men jeg har ikke en 5X for hånden, så jeg får ikke sjekket det. Kanskje CellularDude kan si noen gloser om det ut fra skjermdumpene i artikkelen Endret 19. mai 2017 av fjarle 1 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Takker for god og utførlig gjennomgang av Android O beta! Har installert den OTA på min Nexus 5x, og den ser ut til å fungere helt fint. Slapp å sette opp telefonen på nytt igjen. Det henvises til en liten oppdatering (ca 35MB) som er kommet i etterkant av selve hovedoppdateringen til Android O. Jeg lastet den ned den lille oppdateringen, og installerte den. Det vil si, under installasjonen kom et opp melding på skjermen, hvor det sto "Feil", og bilde av en noe utslått Android-robot. Etter noe fikling med sideknappene, slo telefonen seg på igjen, og startet som normalt. Setter en stund dukket oppdateringen opp igjen. Prøvde for andre gang å oppdatere, men med samme resultat. Tenker jeg ventet til det kommer en annen oppdatering før jeg eventuelt oppdaterer telefonen igjen. Fikk denne til min Pixel, mener den var på 55MB. Den løste en del "quirks" ihvertfall hos meg. Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Noe som jo er helt latterlig, spesielt når YouTube ikke klarer å levere tjenesten i mer enn 2-3 land.. Men Norge er vel støttet? Jeg har i alle fall Youtube Red, hatt det siden november i fjor. Står til og med YouTubeRedNO på logoen. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Noe som jo er helt latterlig, spesielt når YouTube ikke klarer å levere tjenesten i mer enn 2-3 land.. Men Norge er vel støttet? Jeg har i alle fall Youtube Red, hatt det siden november i fjor. Står til og med YouTubeRedNO på logoen. Moro! Hvordan fikset du det? Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Nå jobber jeg for Google, så det er mulig kontoen min er aktivert spesielt for dette. La ved et skjermbilde for bevis Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Takker for god og utførlig gjennomgang av Android O beta! Har installert den OTA på min Nexus 5x, og den ser ut til å fungere helt fint. Slapp å sette opp telefonen på nytt igjen. Det henvises til en liten oppdatering (ca 35MB) som er kommet i etterkant av selve hovedoppdateringen til Android O. Jeg lastet den ned den lille oppdateringen, og installerte den. Det vil si, under installasjonen kom et opp melding på skjermen, hvor det sto "Feil", og bilde av en noe utslått Android-robot. Etter noe fikling med sideknappene, slo telefonen seg på igjen, og startet som normalt. Setter en stund dukket oppdateringen opp igjen. Prøvde for andre gang å oppdatere, men med samme resultat. Tenker jeg ventet til det kommer en annen oppdatering før jeg eventuelt oppdaterer telefonen igjen. Fikk denne til min Pixel, mener den var på 55MB. Den løste en del "quirks" ihvertfall hos meg. Takk for info Venter og ser om det kommer en ny oppdatering. Mener den jeg fikk var rundt 35MB. Fikk dessverre ikke notert eller tatt bilde av skjermen i forbindelse med oppdateringen. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Ikke jeg heller dessverre... Husket å ta screengrab av selve O installeringen, men ikke updaten. Hvilket "Delversjonsnummer" har du? Min er OPP2.170420.019. Lenke til kommentar
Stunt Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Du kan laste ned pixel launcher og installere denne på Nexus. Har Nexus 5 (anno 2013) med Android 6.0.1 (M4B30Z) og kjører Pixel Launcher (7.1.1-3359438) uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg