Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

For dårlig drill?

Anbefalte innlegg

En ting du må ta med i likningen er at du antagelig får pengene tilbake eller tilgodelapp hvis motoren brenner opp ;)

Skulle jeg ha boret et par hull i muren her så hadde jeg uten tvil kjøpt en slagdrill og jeg hadde kjøpt den billigste :)

Edit; Jeg ville kjøpt gode bor, de billige blir bare ødelagt. Tuppen blir sløv med en gang. Billige bor = dårlig stål (stort sett).

Endret av 4 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke sjans, men en billig slagdrill gjør susen!

http://www.clasohlson.com/no/Slagdrill/40-9714

Da går jeg for den. Er disse borene gode nok, tro? Ser de har fått bare 1 stjerne fra en misfornøyd kunde. 

Jeg kan ikke selv gå god for akkurat denne modellen, da jeg ikke har prøvd den. Men som nevnt har gode erfaringer med en tilsvarende slagdrill en kollega kjøpte billig. Tror det var fra biltema. Tror likevel at denne her vil gjøre nytten. Og bestiller du på nett så har du jo angrefrist dersom du er misfornøyd.

Ser vi forresten på samme produkt? Jeg ser 4 av 5 stjerner fra to fornøyde kunder?

Lenke til kommentar

Ja det er så stor forskjell på de 2 typene han har i videoen

Den første har svake/korte slag, men raskere = mer presis, men mye tregere og egner seg bare for små hull, forferdelig lyd

Den andre har kraftigere slag, men tregere rotasjon = raskere, kan fint brukes uten hørselvern på få hull

Jeg er ikke helt inne på de forskjellige typenavnene, da alt på arbeid kalles borrmaskin, den store, den lille, den grønne etc.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Man borer jo ikke i mur og stein. Man meisler. Rotasjonen er kun for å få støvet ut av hullet så det ikke pakker seg.

Stemmer. Derfor er det kun borhammer som duger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...