akelbo Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Fire lag møtes på Edderkoppen Scene i Oslo for å avgjøre Telenorligaen.E-SPORT: Lørdag kåres Norges beste Rocket League-lag Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Finnes det noen plass der man kan se tidligere topp-kamper av norske RL-lag? Lurer litt på hvor nivået ligger, Lenke til kommentar
Devik92 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Finnes det noen plass der man kan se tidligere topp-kamper av norske RL-lag? Lurer litt på hvor nivået ligger, Ser at alle VODsa fra streamene er borte og at det ikke er noen særlig av toppkampene på youtube-kanalen dessverre :/ 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Kjipt. Hvor anbefales det å finne noen å spille litt ranked med, doubles eller standard? Kjører alltid Solo, men merker det hadde vært greit å ha noen å bygge litt synergi med. Ingen ambisjoner om å bli norges beste, men bare klatre litt i ranked-spillelister. Lenke til kommentar
Devik92 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Kjipt. Hvor anbefales det å finne noen å spille litt ranked med, doubles eller standard? Kjører alltid Solo, men merker det hadde vært greit å ha noen å bygge litt synergi med. Ingen ambisjoner om å bli norges beste, men bare klatre litt i ranked-spillelister. Trykk deg inn her: https://discord.gg/cEyEGSf Det er discorden til Rocket League Norge. De har en LFT kanal du kan skrive deg inn i. Det er også en facebookgruppe. 1 Lenke til kommentar
Devik92 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Takker! https://www.twitch.tv/videos/144805752 Fra 5 timer og 26 min kan du se finalen fra gårsdagens rocketleague.no-turnering 1 Lenke til kommentar
etreX Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Nicket mitt har stor X :/ etreX Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Nicket mitt har stor X :/ etreX Fikset! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå