Joachim Stensen92 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Hei, Noen her inne som kan tenke seg å forklare meg hvordan jeg installerer det orginale OS på en Xbox One S? Har bestilt meg en 1 TB disk som jeg skal oppgradere til. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 https://www.youtube.com/watch?v=LWLSrSagvoE Tror det lastes ned og installeres automatisk? Men hvorfor bytte internharddisken flere rådet meg å kjøpe ekstern usb disk og det funger fint. Selv er jeg enig beste ville vært å bytte intern disken men da mister du reklamasjonsretten og kan ødlegge konsollen. Lenke til kommentar
Joachim Stensen92 Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2017 Hei! Da har jeg satt en 500 GB ekstern disk i Xbox'en. Problemet er at jeg ikke får valget å bruke den som 'primer disk'. At når jeg installerer spill så skal det på ekstern disken. Vet du hvordan jeg løser dette? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Antakelig har du ikke formattert harddisken først: Du kan flytte spillene over. Men er enig det beste er å oppgradere den harddisken som er i konsollen. Men ulempen man mister garantien. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Jeg har en 2TB ekstern til min One. Fungerer utmerket Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Har 4tb exstern HDD på min 2tb slim S ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå