AfterGlow Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Skal demonstrere 4K-overføringer med superhøy bildefrekvens.Nå vil LG gi oss mye jevnere TV-bilder Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Dette blir så viktig. Når TV-signaler kommer i 4K, HDR og 120Hz, vil sport bli helt magisk. 4 Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Bra! Kan gjerne utsette 8K lenge for min del så lenge vi får bedre frame rate, bedre fargedybde, HDR, osv. 4 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Men hva er det tekniske årsaken til at nåværende 6-serie LG OLED ikke skal kunne støtte HFR? De har jo 120Hz native paneler, likevel så leveres de med en interpolering som er fryktelig svak og kanskje det største ankepunktet med hele serien. EDIT: Ser også at det rapporteres at 7-serien av LG OLED støtter YouTube HDR, noe som 6-serien ikke gjør. Igjen må jeg spørre, hvorfor? Det er da ingen grunn til at 7-serien ikke skal støtte dette. Denne kunstige segregeringen av funksjonalitet er fryktelig gammeldags.. Endret 19. mai 2017 av RamGuy 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Produsentene lager ikke ny teknolgi for å holde fjordårets modeller i live. De gjør det for å få forbrukeren til og kjøpe siste skrik. De gjør det for pengene, ikke forbrukeren. 3 Lenke til kommentar
IceHeim Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Kanskje en fremover begynner se hackede TV systemer som har åpnet opp mulighetene i panelet. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Det finnes allerede 8k @60 FPS på youtube Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Det finnes allerede 8k @60 FPS på youtube Shit. Klarer ikke spille av ren 8k jeg, så 8k60fps blir å svi av PCen tenker jeg. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Det finnes allerede 8k @60 FPS på youtube Shit. Klarer ikke spille av ren 8k jeg, så 8k60fps blir å svi av PCen tenker jeg. Det kommer litt an på codec, men på youtube 8k60p mener jeg det er ren CPU kraft det går på. Og da enkelkjerneytelse. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Men hva er det tekniske årsaken til at nåværende 6-serie LG OLED ikke skal kunne støtte HFR? De har jo 120Hz native paneler, likevel så leveres de med en interpolering som er fryktelig svak og kanskje det største ankepunktet med hele serien. EDIT: Ser også at det rapporteres at 7-serien av LG OLED støtter YouTube HDR, noe som 6-serien ikke gjør. Igjen må jeg spørre, hvorfor? Det er da ingen grunn til at 7-serien ikke skal støtte dette. Denne kunstige segregeringen av funksjonalitet er fryktelig gammeldags.. Den tekniske årsaken er nok at dekoder-chipen ikke har nok ytelse og båndbredde til minnet (ikke til panelet). Lenke til kommentar
G Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Bra! Kan gjerne utsette 8K lenge for min del så lenge vi får bedre frame rate, bedre fargedybde, HDR, osv. Håper 8K kommer, fordi da må det bedre prosessorer inn i utstyret, og dette kan jo gjøre at det blir mer attraktivt å optimalisere 4K-produktene også, når hardware som skal styre signalene er på plass for 8K. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå